Sisareni ja mina olemme " eri planeetoilta" , ei muuta yhteista kuin vanhemmat. Muita? Jos ei olisi siskoni en varmasti olisi missaan tekemisissa hanen kanssaan.
Kommentit (9)
tosin, mä tein päätöksen olla olematta missään tekemisissä siskoni kanssa, edes sukulaisuuteen vedoten.
Mielestäni sukulaisuus ei velvoita mihinkään, ja olen tyytyväinen tilanteeseen näin :)
sovittamaan kaikki omat tekemisemme sen ämmän aikataulujen mukaan...). Ja auta armias, jos joku joskus " uskaltaa" vaatia vuorostaan siltä ämmältä joustoa meidän suuntaan, niin siitähän syntyy kauhea sota! Eikä ämmä joka tapauksessa jousta piirun vertaa. Ja vanhempani loputtomasti hyysäävät siskoani ja menevät kaikessa siskon halujen mukaan.
En todellakaan olisi mokoman kanssa missään tekemisissä, jos ei joskus (jouluna esim.) joutuisi PAKOSTA olemaan tekemisissä (ja silloinkaan ei puhuta toisillemme mitään, koska sota syttyisi saman tien, kun minä en jaksa loputtomiin myötäillä ko. ämmää).
sovittamaan kaikki omat tekemisemme sen ämmän aikataulujen mukaan...). Ja auta armias, jos joku joskus " uskaltaa" vaatia vuorostaan siltä ämmältä joustoa meidän suuntaan, niin siitähän syntyy kauhea sota! Eikä ämmä joka tapauksessa jousta piirun vertaa. Ja vanhempani loputtomasti hyysäävät siskoani ja menevät kaikessa siskon halujen mukaan.
En todellakaan olisi mokoman kanssa missään tekemisissä, jos ei joskus (jouluna esim.) joutuisi PAKOSTA olemaan tekemisissä (ja silloinkaan ei puhuta toisillemme mitään, koska sota syttyisi saman tien, kun minä en jaksa loputtomiin myötäillä ko. ämmää).
Varsin aggressiiviselta kuulostaa, ehkä kannattaisi vähän tilannetta ja tuntojaan purkaa.
Yhdistettynä mun äiti ja siskoni on mafiatason parivaljakko,joka lyttää mut nollaksi aina kun ollaan yhdessä....siskolleni marimekko,pentik,arabia on yhtä kuin Jumala;)))minä olen kuopus,joten olen tyhmä,laiska ja saamaton otus,jolle on lupa huomautella joka asiasta.
Ja tämä siskoni vielä itse ei näe käytöksessään mitään häikkää, vaan aivan sokeasti pitää itseään oikeutettuna vaatimaan muilta loputonta myötäilyä; jopa joissain tilanteissa minun pieni 4 v. poikanikin on joutunut joustamaan sen eukon hyväksi (ja vanhemmat ko. tilanteissakin jatkavat siskon hyysäystä).
Enpä jaksa uskoa, että seiskakaan tuollaista tilannetta sietäisi omalla kohdallaan, eli että aikuisen ämmän etu pitäisi muka asettaa 4-vuotiaan edelle. Siinä kohtaa minulla rupesi viimeistään keittämään ja luulisi olevan suht ymmärrettävää, etten siskosta kovin lempeästi pysty puhumaan.
5.
Minulla on vain yksi puolitoista vuotta nuorempi pikkuveli, jonka kanssa ei ulkoisesti juurikaan yhtäläisyyksiä. Silti hän on minulle erittäin tärkeä ja läheinen, myös yksi parhaista ystävistäni.