Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ananasdieetistä idea " nälkäpäiviin"

21.03.2008 |

Pitäisi saada tiputettua noin 5kg painoa. Onhan laihdutus tuttua juttua, mutta nyt ajattelin kokeilla jotain uutta. Luin ananasdieetistä, siinähän syödään kahtena päivänä viikossa vain ananasta ja jotain muita vaihtoehtoja. Itse en oikein kyllä voi kuvitella pärjääväni ilman leipää. Aloin miettiä, että jos kehittelisi kaksi nälkäpäivää viikkoon. Ananasta ja muita tuon dieetin sallittuja ruokia ja ehkä vähän leipää. Sitä pähkäilen, että pysyyköhän päänsärky pois, koska saan helposti jysärin, jos esim. ruokailun väli jää liian pitkäksi. Ja virkeänä pitäisi pysyä, koska lapset pitää hoitaa.

Onko kukaan kokeillut jotain vastaavaa?

Luin joskus jostain laulajasta, jolla on kaksi nälkäkuukautta vuodessa. Paino pysyy täten vuosien ajan samana ilman suurta painon vaihtelua. Muutama kilo kuulemma ehtii tulla ja sitten nälkäkuukauden ne taas katoavat. Hän myös urheili enemmän kahtena kuukautena.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ihan ok ideana pitää nälkäpäiviä, mutta ehkä olis viisaampaa vaikka ottaa tavaksi jättää illalla esim. klo 18 jälkeen olla syömättä mitään, tai jättää välipalalta kahviherkut pois ja ottaa vaikka hedelmä tilalle tms. Kyllä varmaan kahdessa kuukaudessa pari kiloa saa putoamaan, mutta mun mielestä siinä ei ole mitään järkeä tai todellista hyötyä jos liikkuu 2kk enemmän ja sitten taas löysää tahtia... parempi olis luoda säännöllinen uusi rytmi/tapa, kuin turvata poikkeuksiin...

Enpä tainnut olla kovin rohkaiseva, mutta jos sä pystyt pitämään nälkäpäiviä, niin kyllä sä pystyt muuttamaan päivittäisiä tapojasikin, eli luulen, että muutamalla pienellä muutoksella saat tuon 5kg pois, kun vaan toimit systemaattisesti. Tässä vähän esimerkkiä... :) Mä oon kova syömään karkkia, lue 200g pv. Ihan liikaa ja siitä tulee paljon sokeria ja energiaa... eli ajattele, jos viikon olisin syömättä se olis 7x200g eli 1,4kg (KÄÄK!!!) ja vaikka söisin vain 2x200g mieli olisi makea, mutta säästäisin 1kg verran karkkia ja olisko se (äkkiarvio) 10x 350kcal eli 3500kcal.... jos sen laskee kuukaudeksi, niin kalorisäästö olisi 4x3500kcal... vuodelle 12x4x3500kcal... eli varmasti putois paino muutaman kilon. No, mulla ei tosiasiassa toistaiseksi ole paino-ongelmaa, mutta tän laskelman mukaan voisin kyllä lopettaa silti, tuohan on ihan hullu määrä makeaa viikossa!!! (Hyi häpeä, IinesA...)

Hyvää onnea 5kg pudotukseen, terveisin, Iines A

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi