Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa vanhemmista ei hallitse ollenkaan

Vierailija
21.03.2008 |

lapsiaan!!

He eivät osaa olla vanhempia, lapset pompottavat heitä miten haluavat ja siitä ei hyvää seuraa.

En itsekään väitä olevani sen parempi mutta huolestuttaa vaan tämä suuntaus.

Kertokaa te viisaammat miten olette saanneet lapsenne kuriin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin mitä itse sain 70-luvun lapsena, mutta linjavetoni ovat lähes ehdottomia. Olen huomannut esikoiseni kanssa ( tokaluokkalainen tyttö), että monelta on tosiaan suitset hukassa. Annetaan 8-9 lasten maleksi yksin tai kaksin pk-seudun ostoskeskuksissa, jonne ei mielestäni sen ikäisellä ole ilman vanhempia mitään asiaa. Meseteään ja ollaan nettipalstoilla ilman valvontaa. Kun omani yritti nurista, että muutkin saa, totesin että meillä ei saa. Olen kertonut lapselleni mitä vaaroja noissa tilanteissa voi mahd. olla ja hän tietää myös sen, että isä ja äiti kantavat vastuun ja heihin voi luottaa. Aina.

Nukkumaanmenot, syömiset, ulkoilut, pukeutumiset, kotiintuloajat ovat myös asioita joista ei neuvotella. Nukkumaanmenoa ja kotiintuloaikaa lukuunottamatta lapsen mielipide kyllä otetaan huomioon, ei me mitään tyranneja olla, mutta aikuinen on pomo. Aika moni viime kesän ekaluokkalainen huiteli vielä 22 aikoihin pihalla, minun mielestäni ei tule kuuloonkaan. Lomalla voi nukkuma-aikaa vähän venyttää myöhemmäksi, mutta kyllä omalta pihalta pitää olla lomallakin ajoissa sisällä.

Nää on näitä, yritän nyt pitää jöötä talossa jotta poimisin parempaa satoa vähän myöhemmin kuin ne, joiden lapsilla ei kertakaikkiaan tunnu olevan mitään rajoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi