Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten tän selittäis ? ( sipseistä)
20.03.2008 |
Eli kun syön sipsejä niin max puol tuntia kun mentävä vessaan-maha ihan sekaisin...
Mies väittää ettei voi niin nopeesti toimia, mut kyllä mulla ainakin- ja silti niitä on saatava =)
vaikka kärsin.
Kuinka voi tosiaan noin nopeesti masun sekottaa ?
Kommentit (4)
en kysynytkään johtuvatko sipseistä vaan miksi näin on ?
t ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Syötkö muuten yleensä kevyesti? Silloin johtuu varmaan rasvasta ja mausteista.
Mulla on herkkä maha ja sama vaiva. Ei kiva.
Alue: Aihe vapaa
Jos oireet ilmaantuvat aina sipsien syönnin jälkeen sanoisin, että on hyvin todennäköistä että vatsaoireet johtuvat sipseistä.