Mulle tulee ärsyyntynyt olo, kun saan täältä lukea, millaista seksielämäni pitäisi olla.
Se ahdistaa, ärsyttää ja vituttaa. Tulee sellainen olo, että täällä ovat seksielämän gurut, jotka tietävät, miten pitäisi olla sängyssä, ja minun seksini on ihan surkeaa. En saa läheskään aina orgasmia, en edes halua sitä, enkä pyri siihen. Olemme vain silloin tällöin, emme jaksa enempää. Torjun miestäni ja hän minua, loukkaannumme ja taas lepymme. Joskus seksi on varsin huonoa. Ajatelkaa, miten surkeaa, onnetonta, kauheaa elämäni onkaan!
Kommentit (2)
mutta varsin tavallisesti täälläkin tallataan. Välillä seksi on ihanaa, välillä ihan helvetin tylsää, lehden luku olisi paljon kivempaa. Välillä kiihotun miehestäni, välillä olen että voi-voi, kun ei jaksais nyt sit yhtään millään. Usein en edes HALUA orgasmia (eikö olekin ihme?). Joskus taas on tosi kiva saada orkku.
Joskus seksi on pelkkää nylkytystä, joskus se on pisto, nosto, ravistus. Välillä mies sanoo, että voi kuule ei täst nyt mitään tuu, ja sit lopetetaan kun häntäkin tylsistyttää. Ja välillä taas olemme molemmat superinnoissamme.
Et tällasta meil.
Teidän elämät ja orgasmithan ne on.