Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri " haukkuu" meidän kotia mökiksi!

Vierailija
20.03.2008 |

Mua on ruvennut pikkuhiljaa ärsyttämään toi mökittely. Ostettiin viime keväänä vanha talo joka rempattiin perusteellisesti. Talo ei puutalo ja neliöitä on meille ihan sopivasti, meitä on 5 henkenä ja neliöitä on 160. Ei tää mikään luksustalo ole, mutta kaukana mökistä.

Jokaisella saa olla oma mielipide, mutta onko se ilmaistava ilkeesti. " Miten teillä siellä mökissä nyt menee" ?, " mä en vaan vois asua missään mökissä" jne.

En haluaisi olla pikkumainen, mutta tekis mieli kutsu sen omaa kotia kaupungin vuokralääväksi tai joksikin kämpäksi. Voin vaan kuvitella miten se suuttuis.

Suututtaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sanoi aina meille neljälle sisarukselle, kun intimme jostakin asiasta: " Fiksuin lopettaa ensimmäisenä. Vieläkin fiksumpi ei aloita ollenkaan" Ja käveli essun helmat hulmuten, lauleskellen (nuotin vierestä) puuhailemaan. Me jäimme hölmistyneinä miettimään, kannattaisiko lopettaa vai yrittää vielä sanoa viimeinen sanansa asiaan.

Vierailija
2/7 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut puhuvat mökistä, kun tarkoittavat omakotitaloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se omaa asuntoaan kämpäksi kutsu, vaan kodiksi. Joten mun mielestä vähän outoa käytöstä.

ap

Vierailija
4/7 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meidän kodista puhuu mökkinä!

ap

Vierailija
5/7 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen lisäksi mietit, että mikä tuossa nyt niin kamalaa on?

Vierailija:

Äitini sanoi aina meille neljälle sisarukselle, kun intimme jostakin asiasta: " Fiksuin lopettaa ensimmäisenä. Vieläkin fiksumpi ei aloita ollenkaan" Ja käveli essun helmat hulmuten, lauleskellen (nuotin vierestä) puuhailemaan. Me jäimme hölmistyneinä miettimään, kannattaisiko lopettaa vai yrittää vielä sanoa viimeinen sanansa asiaan.

Vierailija
6/7 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein opetella sanomaan sitä taloksi. Voihan se kaveri olla kateellinen, mutta anna olla. Sehän on vain imartelua.

Vierailija
7/7 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan paljon tehty hommia että saatiin meille viihtyisiä ja kiva koti. Todellakin paiskottiin puolivuotta remonttia oman työn lisäksi, sitten yks alvariinsa kutsuu tätä mökiksi. Mä luulen myös että on kateudella omat näppinsä pelissä, mutta en osaa olla siitä kyllä yhtään mielissäni tai imarreltu. Me ollaan helsinkiläisiä, kukaan meidän tuttavapiirisissä ei kutsu omakotitaloa mökiksi, en tiedä miten on maalaisten laita? Mä käsitän mökin mökkinä, siis vapaa-ajan talo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi