Jos NYT menisit uimahalliin, mitä AV:lla kauhisteltaisiin olemuksestasi?
Minusta kauhisteltaisiin varmaankin uimapuvun puutetta, tissien puutetta ja rehottavia säärikarvoja. :(
Kommentit (45)
(en ole, se vaan on tommonen!)
Hiukset on kananperseillä eikä naama ole nähnyt kosmetologia sitten häämeikin v. 1999, sitä varmaan paheksuttaisiin.
noh, ehkä tuota mun sektiohaavaa (2kk sektiosta) ja raskausarpia ja löllövatsaa (3 lasta on jo..) ja varmaan rintoja, jotka tiputtavat maitoa jos alan liikaa ajattelee meidän ihanaa vauvaa..!! :)
Ainakin raskausarpista mahaa (synnytyksestä 2kk), huonoa ryhtiä, riippurintoja, joista pahimmassa tapauksessa valuu maitoa...
ja tietenkin punaisia hiuksia, nehän sopivat vain äärimmäisen harvoille!
ja kolme poikaa on synnyttänyt, pienimmäiseni on alta vuoden :)
kauhistella kuin rehottavaa alapehkoani ja selluliittiä persuksissani. Mahasta tietysti kanssa näkee, että 2 lasta on tullut pungettua ulos. En ole ylipainoinen, mutta sellua ikävä kyllä löytyy. Ja sitten ihmiset saattaisivat ihmetellä joko sitä, miksi olen rillit päässä tai vaihtoehtoisesti sitä, miksi tuijotan kuin sokea. (näköni on -10).
Tuskin niitä tosiaan kukaan uimahallissa näkee, mutta itseä ne häiritsee. Toisinaan oon niitä nyppinyt, mutta saattavat sitten ikävästi kasvaa ihon sisään.
Poslaria saattaisi joku ihmetellä.
rintoja, täysin luonnontilassa olevaa puskaa ja ihottumaläiskiä perseessä ja jaloissa.
Eli karvat on viikko sitten ajeltu ja kasvua on ollut sen jälkeen kyllä ;)
Lisäksi ihmeteltäis tissien puuttumista. Vatsanahka myös roikkuu.
En ajele kuin tarpeeseen kun iho ärtyy niin helposti.
Suurempi kauhistuksen aihe onkin sitten 35 liikakiloa. Vatsamakkara roikkuu rentona. Ennen raskautta oli edes jonkin verran ryhdikkäämpi olemus vaikka kiloja oli yhta paljon silloin.
Kolmantena varmaan suuret leikkausarvet toisessa jalassa.
Yleensä naiset tuijottaa mun lihaksia käsissä. Olen kai harvinaisuus nykyään. Samalla lailla löllyy vatsa ja reidet kuin muillakin mun painoisilla. Tota habaa vaan tulee toisille ihan hankkimatta kun tekee töitä.
suhteellisen hoikkaa olemustani. Ihmettelisivät, että miten kroppani on näin muodoton vaikka olen alakautta synnyttänyt 3 lasta. Olen lähinnä kuin 5-luokkalainen tyttö jos ei mahanahkaryppyjä oteta huomioon. Alapääkarvat on hirveet jos joutuis äkkiseltään lähtemään.
No sitä selluliittia ja läskiä muutenkin kauhistelen kyllä itsekin, sillä se on ilmestynyt sinne taas tässä viimeisen puolen vuoden aikana. Viime syksynä olin vielä varsin timmissä kunnossa.
kaikki tuijoittaisivat karvaista persustani!
taas on kulunut aikaa viime vahauksesta.. kun se niin sattuu.. :(
Olen synnyttänyt 2kk sitten. Vatsa on vielä vähän löysä, luonnostaan omistan paksut reidet ja pienet rinnat.
Vierailija:
kaikki tuijoittaisivat karvaista persustani!
taas on kulunut aikaa viime vahauksesta.. kun se niin sattuu.. :(
Ja varmaan kauhistelisi uimahallin valvojakin. Lyhyeksi saattaisi jäädä uintireissusi.
löysää vatsaa (viisi lasta), 10kg ylipainoa, arpisia rintoja, kaameet karvat, ylikasvaneet kiharat, kahta tatuointia
- tissit, rippuu ku kansalllispuvun taskut
- suonikohjut, menossa vaahdotukseen pian
- läski reidet
- läski perse
- löysä maha
- järkyt hiukset
- ja en omista uimapukua
olen pyöräyttänyt kaksi lasta lyhyessä ajassa