Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako maksaa viking coretex-lenkkareista vai ostaako vaan tavalliset?

Vierailija
20.03.2008 |

Halvemmat sellaiset? Paljon on nättejä lenkkareita 20-30 eurolla, vikingit maksaa 50-60euroo, mutta pitävät sitten vettä. Mietin mitä ostaisi 4-vuotiaalle lapselle kevääksi, kun talvikengät on liian raskaat. Riittäiskö ihan kumisaappaat ja sitten tavislenkkarit? Monetko kengät teillä on lapsille yleensä kevääksi-kesäksi? Meillä on menty talvi ns. kauppakengillä ja pihakengillä eli kaksilla. Tuntuu, että kesällä tarttis useemmat...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kengät jotka on arvokkaampia. Mulle on ainakin tärkeintä lapsen jalan hyvinvointi, istuvuus, lesti jne viis rahasta ja joo olen siis yh. itse voi sit kävellä 5euron lenkkareilla :D

Vierailija
2/11 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat olleet mainiot likoillani jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kostealla ilmalla ja hiekkalaatikolla lenkkarit likaantuvat aivan karmeiksi ja halpikset eivät kestä pesua. Olen näin kevääksi hankkinut yleensä sellaiset hiker- tyyliset varrelliset lenkkarit lapsille ja vähän lämpimämmällä sitten ne Vikingit ovat käytössä.

Vierailija
4/11 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hengittääkin... Eli ostaisin kuitenkin kuivalle säälle ihan tavalliset lisäksi

t. kenkämyyjä

Vierailija
5/11 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin juuri niitä ja maksavat muutaman euron vähemmän kuin goret.

Vierailija
6/11 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhdet Vikingin talvikengät, ja tyttö ei edes suostu pitämään niitä jalassaan, valittaa että on kylmät. Kuomissa kulkee sitten valittamatta.

Meillä on panostettu sandaaleihin kesällä, sukkien kanssa jos viileämpää. Tavalliset kumpparit sitten sadesäällä. Jotkut tennarit tai lenkkarit on myös, mutta yleensä ne sandaalit vaan löytää sinne jalkaan.

Vierailija
7/11 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalka hikoaa niissa ja poika kulkee niin " omia polkujaan" , että usein lenkkari hörppää vettä sisäänsä ja goret kestää sitten kuivua ikuisuuksia. Ihan peruslenkkarit olleet parhaat, jos ei ihan halppiksia osta niin kestää hyvin pesujakin. Tietty kävelykengät sitten toisina kenkinä oltava.

Vierailija
8/11 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viking Washit hintaan 24,95e! :) Useana vuonna on ollut jotkut Viking lenkkarit, Goret tai Washit..hyvät ja kestävät ovat olleet.

Joku vuosi on ollut " halpislenkkarit" myös, mutta osa ainakin kulahtanut tosi nopeasti.

Sandaalit pitäisi vielä jostain hankkia..

Samoin talvisin Viking Goret käytössä, ja märkää ja loskaa kun tuntuu silloin riittävän ovat olleet erittäin hyvät. Kuomat ovat varalla (kirppiskengät) koville pakkasille..

Vierailija
9/11 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Goretex-lenkkarit (mallista ja merkistä riippumatta) ovat hiukkasen tavallisia hiostavammat, ne hakkaavat silti istuvuudessa ja mukavuudessa ja hengittävyydessä mennen tullen kumpparit.

Varsinkin välikautena ne ovat ihan päihittämättömät. Jos lapsi ei ole kotihoidossa, hänen pitää ulkoilla aika vaihtelevissa keleissä ja voi olla, että esim. ulkoilun aikana jalat kastuvat - jollei ole vedenpitäviä lenkkareita. Päiväkodissa toki puetaan sadesäällä kumpparit ulkoiluun, mutta niitä kosteita kelejä ja pihalätäköitä on muulloinkin.

Vierailija
10/11 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa luki,että lenkkarit eivät kestä pesua... Olen pessyt kaikki sekä omani, että lasteni lenkkarit merkistä riippuen koneessa, pesupussissa ilman linkousta ja puhdasta on tullut. Kaikki, jopa Anttilan alehyllystä löydetyt lenkkarit ovat kestäneet pesua!

Itse en ymmärrä tuota Viking-hössötystä... mutta makunsa kullakin.

Vierailija
11/11 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pk:n ulkoilussa.

Vierailija:

Itse en ymmärrä tuota Viking-hössötystä... mutta makunsa kullakin.