Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit? Huutis-ostaja kiristää rahaa.

Vierailija
20.03.2008 |

Myin huutiksessa tavaran, joka vastaa täysin kuvaustani ja valokuvia. Tavaran saatuaan ostaja keksi lisäominaisuuden, joka hänen mielestään tavarasta puuttuu.

En ole aivan varma, puuttuuko osa, koska tuote toimii ilmankin, mutta tarjouduin palauttamaan 20 prossaa kauppahinnasta. Ostaja haluaa enemmän rahaa tai uhkaa antaa negan palautteen.

Maksanko enemmän vai unohdanko koko jutun?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siitä oikeasti puuttuu jotain niin mun mielestä tuo 20 prossaa on pieni... vaatisin minäkin enemmän, jos asiasta ei ole tavaran tiedoissa ole ollut mitään

Vierailija
2/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten maksaisin postikulut itse, jos ei millään sovi. Kaupasta pitää jäädä hyvä mieli molemmille. T. yli 500 kauppaa tehnyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että ehdotat kaupan purkua kokonaan. Ostaja palauttaa tuotteen ja sinä maksat rahat takaisin + osan palautuspostareista (tai kaikkikin).

Jos suostuu niin oli tosissaan, jos ei suostu niin mitään ei puutu.

Vierailija
4/5 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavassa tilanteessa sanonut, että jos tavara ei miellytä sellaisenaan (olen mielestäni myös hyvin kuvaillut + kuvannut tavaran, mutta eihän se koskaan ole sama kuin nähdä tuote livenä), niin kaupan voi aina purkaa eli saa lähettää tavaran minulle takaisin (omalla kustannuksellaan tietenkin, paluupostareita en maksa). No - siihen ostaja ei kuitenkaan ryhtynyt... eli taisi olla vähän turhaa valitusta...

Vierailija
5/5 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat vielä myydyksi tuotteen uusilla tiedoilla (mainitset, että tämä osa ehkä puuttuu - et tiedä onko se siihen kuulunut) ja ostaja saa pennosensa takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi