sektiosta...
Kertokaahan te viisaammat, että jos synnytystapana on sektio niin mille viikoille se mahtaa ajoittua? Minulla kun tuo istukka möllöttää ihan siinä alhaalla reunassa, ensi tiistaina olisi istukkakontrolliultra.. Mutta itse kun aattelen niin ei varmaan ihan rv 40 asti päästetä ettei synnytys ehtisi itekseen käynnistyä?? Nyt vasta rv 31 mutta väkisinkin nämä tällaiset käy aatoksissa aina välillä... Niin ja ensimmäinen olisi tulossa.
Kommentit (3)
perätilapoika syntyi päivää ennen laskettua.
Neljäs lapseni ja kaikki edelliset olleet reilusti yliaikaisia niin uskallettiin jättää niin lähelle laskettua aikaa.
Päivä piti olla 39+3, mutta olin jo sentin auki 37 viikolla niin aikaistettiin 38+3 mutta se olikin pyhä ja edellinen vapaa suunniteltu sectioaika oli 38+1 joten lopulta vauva syntyi 38+1.
Ihan ohi mennen tuli mieleen... Sectiossa kannattaa pyytää laittamaan katetri vasta puudutuksen jälkeen niin jää sekin huomaamattomaksi.
Ei kai sen laitto muutenkaan satu mut voi tuntuu inottavalta kuulemma.
Mulle laitettiin vasta puudutteen jälkeen.
Onnea Sectioon ap:lle, mulla takana oikein onnistunut ja ihana sectio. Tosin mulla oli lapsen isä vieressä tukemassa ja heti vauvaa hoitamassa. Paranin lähes kokonaan viikossa. TSEMPPIÄ ODOTUKSEEN!
tehtiin minulle, lapsen perätilan takia.