Mun mies löysi naispuolisen ystävän
uusista koulutuskavereista... Ystävyyssuhteen alkaessa mies valehteli mulle todella paljon esim. siitä kuka soittaa... missä on ollut, kun oli ollut tämän naisen kanssa kahvilla tai jossain. Mies vannoo, että mitään ei heidän välillään ole muuta kuin ystävyyttä ja minun tulisi hyväksyä tämä ystävyys.
Mitä te muut ajattelisitte tällaisessa tilanteessa? Ylireagoinko, kun minusta tuntuu aivan sairaan pahalle???
Kommentit (23)
pyydä saada tutustua naiseen. josko sillä hälvenisi paha mieli.
viime kesäisen pettämisen takia.... :(
Ap
mutta silti sinun tulisi luottaa häneen kuin kallioon? Naurettava ukko!
Valehteluakin vielä, aijai. Sinuna ottaisin yhteyttä tuohon naiseen suoraan ja kysyisin, missä mennään. Miehestäsi tuskin saat mitään rehellistä irti.
mutta hän puhuu heistä niin paljon, että jo ihan noiden juttujen ja niiden sävyn perusteella voin olla takuuvarma, että kyseessä on pelkkä ystävyys. Jos kävisi ilmi, että mies olisi jättänyt kertomatta jostain läheisestä työkaverista, epäilisin kyllä heti pahinta.
miehesi käy kahvilla tms. kodin ulkopuolella. Mikseivät tule teille kahvittelemaan, niin saa ystäväkin nähdä miehen ihanaa perhettä. Vai tapaako miehesi myös muita kavereita pääasiassa muualla kuin kotona?
tätä ja miehen vastaus oli että jos en tätä hyväksy ja anna heidän olla kavereita niin saan lähteä. :´(
jotka tulee kauempaa ovat tietenkin meillä.
Ap
on Sinun aika tehdä jotain ratkaisuja. JSSAP!
on nyt naimisissa uuden ystävänsä kanssa.
Toki mies ja nainen voivat olla pelkkiä ystäviäkin keskenään, mutta ap:n kertoma tilanne ei nyt vaan kuulosta siltä...
Valitan!
Tää on niin vaikeeta. Mä rakastan miestäni niin paljon... Musta tuntuu että olen hukassa jos ero tulee... Muuten on ollut tosi hyvä mulle ja lapsille.
Mä olen nyt niin surullinen ja rikki, etten tiedä mitä tekisin. Itsemurhaakin olen jo muutaman päivän aikana ajatellut.
Ap
Vierailija:
tätä ja miehen vastaus oli että jos en tätä hyväksy ja anna heidän olla kavereita niin saan lähteä. :´(
Äijä, joka käyttäytyy noin, ei ansaitse perhettä!
kapinoi mulle. Meillä on ollut perheessä paljon surua viime aikoina ja mies ei ole päässyt niistä kunnolla eteenpäin.
Vaikka mies uhoaa, että saan lähteä jos en hyväksy ystävyyttä, niin alkaa kuitenkin itkeä jos sanon että ei sitten taida olla muuta vaihtoehtoa. Pää on ihan sekaisin miehen käytöksestä.
Ap
Älä nyt itsellesi mitään tee. Mikään asia ei ole sen väärti. Ymmärrän, että olet ahdistunut ja asia tuntuu umpikujalta. Vaikka mikä olisi, olet arvokas ihminen, itsellesi älä tee mitään pahaa.
Hyvä puoliso asettaa puolisonsa ykköseksi. Voitte pitää meitä minä tiukkapipoina tahansa, mutta meillä ei kummalakaan ole vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä. Työkaverit on asia erikseen, eikä heidänkään kanssa missään kaksistaan heiluta. Olemme sitä mieltä, että avioliittoa on suojeltava. Keskustelkaa mieheh kanssa, voitko sinäkin ystävystyä toisen miehen kanssa ja missä menee rajat.
Irina - Vihamiehet
Ei et suostu lähtemään sä hymyilet vaikka huudan
Ei sä valheines taas tuut vaikka lukot ovesta muutan
Niin puukko haavassaan aina kääntyy uudestaan
Ei ei vihamiehetkään vois tehdä keskenään näin pahaa toisilleen
Ne pyrkii voittamaan ja armoniskullaan vapauttaa
Ei en enää sanaakaan mä osaa kuunnella sulta
Ei mut saan sut pyytämään tuhat kertaa anteeksi multa
Niin puukko haavassaan aina pysyy paikallaan
Milloin me näin muututtiin ja juoksuhaudat kaivettiin rakkauteen
Kai tää ois helppo lopettaa jos uskois enää kumpikaan ei rakkauteen
Ap
Unohda kaikenlainen tunteissa rypeminen! Ei mitään laulunsanoja eikä tuskarunoja, ne ESTÄVÄT järkevää toimintaa.
Pistä mies nyt vastaamaan sinulle, haluaako jatkaa kanssasi vai ei. Jos haluaa sinut ja lapset pois elämästään mieluummin kuin sen hutsun, niin lähde! Tartu toimeen! Jos moukka sitten alkaa itkeä peräänne, sanot palaavasi sillä ehdolla, että menette parisuhdeterapiaan. Jos ei mies taivu, se ei teitä ansaitse.
Kunhan lasten kanssa hetken päästä pääsette jaloillenne uudessa elämässänne, ihmettelet miksi moisessa pettäjäsiassa ikinä roikuitkaan.
Keskity rakastamaan lapsiasi koko sydämestäsi! Tsemppiä!
Kunnon suhteessa ei toinen satuta toista. Arvosta sinä itseäsi ja anna toisenlainen malli lapsellesi. Jääköön miehesi kahvittelemaan hutsunsa kanssa ihan rauhassa.
Jos jäät - vaadi aito oikea suhde - teillä ei nyt ole sellaista.
Jos miehen täytyy valehdella, jotain syytä siihen on. Ellet sitten ole aina ollut tosi mustasukkainen.