Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies löysi naispuolisen ystävän

Vierailija
19.03.2008 |

uusista koulutuskavereista... Ystävyyssuhteen alkaessa mies valehteli mulle todella paljon esim. siitä kuka soittaa... missä on ollut, kun oli ollut tämän naisen kanssa kahvilla tai jossain. Mies vannoo, että mitään ei heidän välillään ole muuta kuin ystävyyttä ja minun tulisi hyväksyä tämä ystävyys.

Mitä te muut ajattelisitte tällaisessa tilanteessa? Ylireagoinko, kun minusta tuntuu aivan sairaan pahalle???

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päädyin siihen tulokseen, että olemme pääsiäisen kotona ja yritän puhua mieheni kanssa, mutta jos hän ei suostu kompromisseihin, enkä saa selitystä sille miksi valehtelee, niin sitten on aika jatkaa matkaa lasten kanssa. Helppoa se ei tule olemaan, mutta ehkä se joskus helpottaa. Nyt ei ainakaan tunnu siltä.

Lasten takia se itsemurha on jäänyt vain harkinta asteelle, mutta en mä usko, että voisin sitä koskaan toteuttaa. Lapset jäisivät sitten vain miehen kanssa ja sitä en todellakaan halua.

Vierailija
22/23 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee lopullisia ratkaisuja äkkiä vihapäissäsi. Suhteessa voi tulla monenlaisia aikoja vastaan. Tärkeintä on mielestäni, että itse tiedät mitä koet ja mitä haluat, mikä on mielestäsi oikein ja mikä väärin. Ja uskallat kertoa miehellesi, että sinä olet tätä mieltä että.... Ja kysyt mysö mieheltä, mitä mieltä hän on. Antaa miehelle hiukan aikaa pohtia asioita. Ei välttämättä tarvitse heti sännätä muualle asumaan. Kasvakaa yhdessä. Mutta kuulostaa siltä, että joku avioliittoliri tsm voisi tehdä teille terää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sen kokemuksesta. Itsellä oli samanlainen tilanne, yritin mitä vain jotta mies huomioisi minut , silti hän oli ärtynyt ja sanoi jopa että minulle ei kuulu hänen menonsa. Sitten väsyin ja ilmoitin että palvelut loppu, hae oma kämppä. Muuttui miehen ajatukset. Nykyisin ihan kunnollinen mies mutta tietää että kolmatta tilaisuutta ei tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme