Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko muita joilla ollut alkuraskaudessa kova selkäsärky?

28.11.2008 |

itselläni jo neljättä päivää yhtä kova särky ja todella huolettaa... Mutta huolehdinko turhaan??

ensimmäistä odotan ja ihan paniikissa, toivoen ettei ole mitään hätää... ://

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläselkä kipeä, kun tein seisomatyötä. Nyt toista odottaessa alaselkä kipeytyy ja esim. sängystä nouseminen on hankalaa. Kaikenlaisia kipuja se raskaus tuo tullessaan :)

Vierailija
2/4 |
28.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alaselkä itselläni kipeä, ensimmäisestä päivästä ehkä hieman helpottanut mutta kuitenkin liikkuminen sattuu :/ noh täytyy vain toivoa että menee nopeasti poies... kiitos vastauksestasi! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että otat yhteyttä kuntoneuvolaan tai fysioterapiaan...sieltä antavat varmasti hyviä ohjeita millä voit oloasi helpottaa...nyt kun vielä alkuraskaudessa asialle voi tehdä jotain. Voit saada sieltä myös selkätuen tukemaan selkään jos mikään muu ei tunnu helpottavan.

Itselläni myös selkä oli todella kipeä ja sain hyvät ohjeet kuntoneuvolasta, tein lantionpohjalihaksia sekä alavatsalihaksia tukemaan selkälihaksia...apua on todella ollut, ei ole selkään särkenyt ja en ole selkätukeakaan tarvinnut. Nyt rv 26 ja maha alkaa jo painaa sen verran ettei pystyssä meinaa pysyä, mutta ei ole selkäänkään koskenut, vaikka minulla on vielä normaalia isompi massu kun kaksosia odotan. Enää vaan en voi vatsalihaksia vahvistaa koska supistelut ovat niin pahat.

Luulen että omasta neuvolastasi osaavat antaa myös neuvoja ja kertovat ainakin eri vaihtoehtoja minne kannattaa ottaa yhteyttä. Mitä aikaisemmin toimit sen helpompi sinun on olla jatkossa:)

Vierailija
4/4 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu mun ensiviikolla tarvii neuvolaan soittaa ja varata aika niin eiköhän sieltä saa neuvoa.. nyt ehkä hieman helpottaa särky mutta silti joudun lääkkeen ottamaan.. ehkä tämä tästä :) ihanaa odotusta sinulle kaksosten kanssa sohvero! :)