Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitäköhä tämä nyt on?

19.03.2008 |

osaako kukaan auttaa, tai ees arvailla mistä ois kyse.

lopetin pillerit reilu pari vikkoa sit, pari päivää sen jälkeen tuli menkat ihan niinku normaalistiki -kestivät 4päivää...siitä sitten muutaman päivän päästä harrastimme seksiä, ja sitä seuraavana päivänä tunsin vihlontaa kohdussa ,ajattelin et josko olis hedelmöittyminen menossa, no seuraavana päivä vuosin verta ja pari päivää sen jälkee. olin ihmeissäni et mitä ihmettä, eikai nyt taas voinu menkat alkaa viikon välein olla,no sit oli muutama päivä taas ettei mitää vuotoa, ja eilen sitten taas petipuuhissa ja oli tunne et on ovulaatio, tänään oli vihlontaa kohdussa koko aamupäivän, ajattelin et nyt varmaan on jotai tapahtúmas ,ja sitten äsken kävin vessas nii taas alko verinen vuoto. että mitä ihmettä? eli onko nää nyt menkkoja taas, se trakottas et mul ois viikon välein menkat vai onko tää jotain muuta vuotoa, ja varsinki ku tää esiintyy aina päivä seksin jälkee ja sitä ennen tuota kohdun vihlontaa. mietin onko mahdolista että jos elimistöni yrittää saada hedelmöittymistä aikaan mutta sitten ei vaan onnistu kiinnittymään kohtuun ja vuotaa sen takia pois, vähän niinku tosi varhanen keskenmeno? mutta eikö tuonki keskenmeno vuodon pitäisi tapahtua pari viikkoa hedelmöittymisen jälkee eikä heti ? onko mulla nyt kierto aivan sekasin vai miten mä nyt ees lasken millo ollu vikat menkat vai mitä tää nyt on...onko kellää ollu samanlaista kokemusta tai tietääkö kukaa onko ees mahollista et keskenmeno vois tapahtua heti ovulaation jälkee jos kiinnittymisessä jotai häikkää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti seuraavana päivänä. Ovulaatiosta kiinnittymiseenkin kestää useita päiviä, ja hedelmöittymistä ei itse tunne.

Aika monilla voi olla kierto vähän aikaa sekaisin pillereiden lopettamisen jälkeen. Voi tulla välivuotoja jne. Toisaalta on ihan normaalia, että ovulaation paikkeilla voi joskus tulla vähän veristä vuotoa. Jos vuotoa tulee vain " tiputellen" eli ei niin paljoa kun menkkojen aikana, ajattele se välivuodoksi, ja laske menkkojen ekaksi päiväksi vasta se päivä kun verta tulee kunnolla, ja ilman sidettä ei pärjää. Toivotaan että kiertosi tasaantuvat pian. Ehkä joku muu osaa sanoa että missä vaiheessa kannattaa ottaa lääkäriin yhteyttä, jos kierrot ei ala tasaantua. Käsittääkseni se voi kestää joitakin kuukausia.

Tsemppiä yritykseen! :)

Vierailija
2/6 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voi mennä hyvinkin puolikin vuotta ennenkuin oma hormoonitoiminta palautuu normaaliksi pillereiden syönnin jälkeen.

Eli uskoisin vahvasti että nuo outoidet johtuvat vain siitä että vasta lopetit pillerit. Onhan ne ärsyttäviä mutta ei niistä kannata huolissaan olla.

Katsele muutama kuukausi ihan rauhassa.

Tuli mieleen, jos sulla on seksin jälkeen kipuja ja verenvuotoa niin se voisi hyvinkin olla sitä että tuosta äkillisestä hormoonien muutoksesta johtuen sulla on limakalvot kuivat. Ja sekstailessa sinne sitten tulee pieniä haavaumia jotka vuotaa.

Kokeilkaas liukastusvoidetta....

Ovishan on vain kerran kierron aikana. Yleensä puolivälissä. Ja jos hedelmöitys tapahtuu kestää n. viikon ennenkuin alkio yrittää kiinnittyä kohtuun.

Onnea teille vauvahaaveisiin. Kokeilkaa sitä liukastusvoidetta ja odottele muutama kuukausi rauhassa niin eiköhän ne siitä ala tasoittumaan äläkä tuollaisia mietiä.

Ja nuo sun vuodot, ovat joko välivuotoja tai sitten vain seksistä tulleita haavautumia.

Menkat ovat ne kunnon menkat milloin vuotaakin kunnolla. Ja varsinkin kun pillerit vasta lopettaa voi mennä jonkun aikaa ennenkuin kierto säännöllistyy ja kroppa alkaa toimia normaalisti.

Joten odottele kärsivällisesti. Onhan se kurjaa kun tahtoisi vauvaa tehdä. Mutta sellainen tämä naisen kroppa on.

t: Marenda, 2 kullanmurua ja kolmatta haaveillaan yrityskierrossa 10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan vähän malttamaton olla. voihan olla et limakalvot on sit kuivat vaik ei näin oo pillereitten aikaa ikinä tapahtunut siis et oisin verta vuotanu seurv.päivänä yhdynnän jälkee.onkoha liukasteesta haittaa siittiöille?

kuvittelin tietty et tää menee yhtä hienosti kuu viime kerralla, toista lasta siis nyt haaveillaan, esikoinen 1v 4kk, ja sillon kun aikoinaa lopetin pilsut niin eka kierto oli jotai 35 päivää ja sitten ei enää menkkoja tullutkaan vaan tulinkn jo raskaaks, joten ei haluis aatella et nyt menee kierrot iha miten sattuu.eikä mua haittais onko pitkä kierto va lyhyt mut kun olis jotenki selkee eikä viikon välein tiputtelis verta.

onnea teille kolmannen yritykseen, taitaa seuraavat lapset näköjää antaa odotuttaa itseään..

Vierailija
4/6 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ymmärtääkseni nämä perusliukastusvoiteet eivät vaikuta siittiöiden elinkykyyn millään muotoa.

Onhan sitten tietty niitä siittiöitäkin tappavia aineita. Mutta ne ovat sitten erikseen ja mun ymmärtääkseni tavan liukuvoiteet eivät vaikuta tähän mitenkään.

Korjatkoon joku viisaampi jos olen väärässä.

Mutta se että pillereiden lopetuksen jälkeen kun kuiteskin elimistön hormoonit muuttuu äkisti niin on ihan normaalia että paikat kuivaa vaikkei ennen oliskaan niin käynyt. Ja vaiva varmasti korjaantuu pian kunhan kroppa tottuu ja alkaa taas toimia luonnollisesti.

Vauvaonnea teille kovasit. Toivotataan että sun kroppa alkaisi pian toimia normaalisti ja teillä tärppäisi =)

Ja jos toi veri tulee vain aina seksin jälkeen niin sitten se varmaan on vain kuivista limakalvoista johtuvaa eikä vaikuta teidän vauvan yritykseen mitenkäään. Kroppa siis toimii luultavasti normaalisti. paikat on vain kuivat.

Mutta onnnea teille

Vierailija
5/6 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sellanen käsitys et useimmat liukastusvoiteet tappaa siittiöitä, mut poikkeuksiakin on olemassa.

En ole ihan varma asiasta, mut kehottaisin varmistamaan asian.

Vierailija
6/6 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että oot lopettanut pillerit niin vasta. Mulla oli pitkään kierto aivan sekaisin kun lopetin pilsut pari vuotta sitten.

Tsemppiä yritykseen. :)