Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassa huusi:" Täällä on tämmönen maksusitoumus, emmä tällästä osaa laittaa!" ov

Vierailija
19.03.2008 |

olin siis Turun Majakkarannan S-Marketissa ja siellä seisoin kassajonossa, mua ennen oli kaks asiakasta. Kassa siis sai maksusitoomuksen käteensä ja katto sitä ja kyseli asiakkaalta, et mikäs tää on?

Sitten HUUSI seuraavalle kassa sitä maksusitoumusta. Toinen kassa HUUSI omalta paikaltaan, et kato ekaks, ettei mene yhtään yli sen summan. Siihen tää kassa taas huusi, että: " Tää on 49,90 että ei mee yhtään yli.

Tässä kohdassa onneksi aukesi uusi kassa vähän kauempana ja onneksi pääsin pois jonosta. Kyllä suututti ja hävetti niiden asiakkaiden puolesta, äiti ja isä oli ostoksilla.

Siis eikö kaupan kassaltavoi vaatia edes alkeellisia käytöstapoja ja tilannetajua! Taivas mitä ääliöitä!

Aion todella laittaa tästä palautetta!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan aika lähellä (jos siis asut suht lähellä tota kauppaa).

Juu ja törkeätähän tuo oli ehdottomasti!

Vierailija
2/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävä tilanne asiakkaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on muuten varmaan ollut joskus ketju miten kovalla äänellä apteekin tädit puhuvat asiakkkaalle. Löytäisköhän joku sen?

Itse olin kerran apteekissa kun täti sitten alkoi turhan kovaan ääneen selittämään miten sitä voidetta laitetaan sitten 2 kertaa päivässä emättimeen. Aargh... siinä vaiheessa olisin voinut vajota maan alle..

Vierailija
4/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ohan varma mutta maksusitoumus on sosiaaliavustusta, jolla voi ostaa ruokaa kaupsta, joku A5:n kokoinen paperi se oli. Heilutteli lappua meinaan edestakaisin toiselle kassalle. Uskomaton törppö!

Vierailija
5/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sitä käytetään. Kyllä tuli kaikille selväksi että olen kova jännittämään.... No, mitäpä sitä häpeämään.

Vierailija
6/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niiden pitäs olla vähän hienotunteisempia varsinkin sen verran aroissa asioissa.

Vierailija
7/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saadaan työnantajalta vaaterahaa, ts. maksusitoumus valitsemaamme kauppaan. Työkaveri kertoi, miten häntä nolotti Stockalla, kun myyjä oli kiljunut kurkku suorana toiselle: " Tällä on tällainen sossun lappu! Mitä tälle tehdään?"

Vierailija
8/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon olin juuri lapsen saanut ja kela sotki asoita tuolloin rahapäivä myöhästyi yli viikolla.

Ei auttanut muut kuin varata sossuun aika ja pyytää apua.

Myönsivät 50e maksusitoomuksen kauppaan ja se todella täytyy käyttää kerralla. Saatiin siis ruokaa ja muita välttämättömiä tarvikkeita kaupasta.

Valitsin mahdollisimman lyhyen kassan ja siinä se kassa sitten alkoi huutelemaan 4 tyhjän kassan yli että mitenkäs tämmöinen sosiaalintoimiston sitoomus lyödään kassaan :(

Voi että minä häpesin ja oli tosiaan elämämme ainoa kerta kun tuohon tilaan jouduttiin.

se oli aivan kamalaa, nöyryytys oli jo mennä sossuun, sitten kauppa vielä toimi noin :(

Vierailija
9/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Me saadaan työnantajalta vaaterahaa, ts. maksusitoumus valitsemaamme kauppaan. Työkaveri kertoi, miten häntä nolotti Stockalla, kun myyjä oli kiljunut kurkku suorana toiselle: " Tällä on tällainen sossun lappu! Mitä tälle tehdään?"

Päiväkodin työntekijät ja esim. omissa vaatteissaan työskentelevät sh:t ja th:t kustantavat vaatteensa ihan itse.

Vierailija
10/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja siis antaa vaaterahaa, jolla voi ostaa paitoja, housuja ja hameita. Jos lähtee toiseen työpaikkaan, tulee kaupungin rahoilla ostetut vaatteet jättämään yleiseen käyttöön.

Vierailija:

Vierailija:

Päiväkodin työntekijät ja esim. omissa vaatteissaan työskentelevät sh:t ja th:t kustantavat vaatteensa ihan itse.

Vierailija
11/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ap palautetta. Ois kyllä tosi noloa, vaikka jos ajattelen asiaa toisinpäin eli että olisin kuullut kassan huudon ulkopuolisena pitäisin kyllä vain kassaa moukkana jolle se olisi paljon nolompaa..

Vierailija
12/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska musta tossa ei ollut mitään hävettävää. Itsetunnossa ja ylpeydessä jotain vialla jos tommosesta ahdistuu.

Vierailija
13/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin kerran, kuinka palvelutalon hoitajat olivat ostamassa paria telkkaria asukeille. Koska asukit eivät suoraan ota rahaa tililtään, vaan homma toimii tällaisten paperien kautta (jotta tulisi selkeämmät kuitit, eikä voitaisi väärinkäyttää asukkaiden rahoja), niin hämmennys oli vastaavanlainen. Kaupassa katsottiin niin kuin halpaa makkaraa.

Maksusitoumus on paljon varmempi maksuväline kuin luottokortti, jotenkin älytöntä käydä mesoamaan kassalla.

Vierailija
14/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla vaan joku srk:n lappu. Kassa siinä huuteli viereiselle, että täällä olis taas tällanen....

Sopivasti joulunalusruuhkat oli. Harmittaa, etten laittanut palautetta asiasta.

Ei todellakaan ole kassan asia infota muita asiakkaita millä kukin ostoksensa maksaa!

Te joitten mielestä asiassa ei ole mitään hävettävää, toivottavasti ette toimi asiakaspalveluammateissa...

Vierailija
15/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siinä jonossa, kun perässäni tuli toinen äiti, jonka tunsin ulkonäöltä. Hänellä oli maksulappu, ja kassa vaan sitä sitten valisti että maksulapulla saa ostaa ruokaa, mutta ei bodya vauvalle.

Vierailija
16/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa on sen verran meteliä että huutamatta se toinen kassa ei olisi kuullut...

Vierailija
17/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laitoksessa töissä? Koska avopalveluiden puolella ei ole vaate-etuutta.

Vierailija
18/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletko laitoksessa töissä? Koska avopalveluiden puolella ei ole vaate-etuutta.

Vierailija
19/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan monessa lähikaupassa on sellaiset puhelimet että voi soittaa viiden metrin päässä olevalle toiselle kassalle?

Vierailija
20/31 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan myös siviilinomaisissa vaatteissa ja työnantaja maksaa ne.

Sosiaalipuolella töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän