Eilen kyselin klamydiasta...
...ja tänään tieto isku mieheltä: Oli loppu kesästä pannut " ihastustaan" . Tuli sitten terveiset perille tänne kotio minulle tuolta tautiselta naiselta :)
Hieno homma. Tietty nyt kaikki palasina. Mies ruinaa minua ja lasta jäämään. Katuu kovasti. Ja haluaa jatkaa.... Minä olen niin päästä sekasin että en tiedä mitä tehdä... en todellakaan... Vituttaa jäädä ja vituttaa lähteä. Yhteistä elämää se 8v takana...
Kommentit (4)
Miten sait selville? kysyitkö mieheltäsi vai kertoiko ihan itse?
kertoi periaatteessa itse, mutta perkeleesti jouduin tivaamaan.... vapaaehtoista tuo tunnustaminen ei ollut. Tarviiko tässä nyt ruveta pakkaan ja jättää se paska?
että jos joskus sinulle tarjoutuu tilaisuus upeaan seksiin niin et jätä sitä käyttämättä. Mies alkaa tehdä vähän töitä suhteen eteen luulisin ja toinen homma laita mies maksamaan tekosensa. Ota töistä lomaa siis jos olet töissä jä lähde vaikka mauritiukselle jonkun kaverin kanssa. Mies on sellainen olio joka arvostaa sitä mihin sijoitaa vt. esim auto tai osakkeet yms. Joten laita mies sijoittamaan sinuun...muistaa sit ensi kerralla kun olisi tilaisuus et mitkä ovat seuraukset. Voimia vitutukseen, yritä keskittyä vaan itseesi.
Nyt sitten selvisi, ettei niin kovin pitkäaikainen ollutkaan. Ikävä juttu. :/
Minulla on sellainen periaate, että jos on pakko pettää, niin käyttää sitten edes kumia, jottei puolison terveys vaarannu.
Itse en voisi enää luottaa, kun ei kerran sen vertaa ole välittänyt, että olisi kumia käyttänyt. Voimia sinulle tilanteen ratkomiseen.