Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kalastajan Vaimon siskon mies ja uusin postaus

Vierailija
27.08.2014 |

Kuinkahan vanha tuo mies on...? Onnellisen näköinen kyllä. Johannan sisko näyttää kovin nuorelta miehensä rinnalla.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita.

Vierailija
2/65 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua miten Johanna ja siskonsa ovat tavallaan samannäköisiä, mut sisko kymmenen vuotta nuoremman ja Johanna kymmenen vuotta vanhemman näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis pariskunta! Siskolla upea hääpuku, menneen ajan tyyliä! Samoin sulhasen tyyli on huikea. Veikkaisin ikäeroksi maksimissaan kymmenen vuotta. Näyttävät superonnellisilta :)

Vierailija
4/65 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 20:47"]Hassua miten Johanna ja siskonsa ovat tavallaan samannäköisiä, mut sisko kymmenen vuotta nuoremman ja Johanna kymmenen vuotta vanhemman näköinen.
[/quote]

Mun mielestä Johanna taas näytti noissa kuvissa (esim kaasokuva) hurjasti nuoremmalta kuin itse ottamissaan blogikuvissa. Hiukset olivat vähemmän tuuheutetut, vaaleammat ja ihokin vaaleampi. Normisti näyttää nelikymppiseltä tanjakarpelalta, mutta esim kaasokuvassa näytti nuorelta ja hehkuvalta :).

Vierailija
5/65 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi joku uusi mies? Eikös sillä siskolla ole ollut sellainen nuori hottis aiemmin? Toi setä on yli nelkyt varmasti.

Vierailija
6/65 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, kaunis pari! Ihanan näköiset juhlatkin. Ja toiset meistä vaan rakastuu vanhempaan mieheen.

Vierailija
7/65 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea pari, siis todella!!! Koko blogista koskaan ennen kuullutkaan, nyt kävin kattomassa ja WAU!

Vierailija
8/65 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 21:11"]Kaunis, kaunis pari! Ihanan näköiset juhlatkin. Ja toiset meistä vaan rakastuu vanhempaan mieheen.
[/quote]

ja monet miehet paljon nuorempaan joten kaikki hyvin.

Vierailija
9/65 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minäkin rakastuin vanhempaan... 22v vanhempaan =)

Nro 8

Vierailija
10/65 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/65 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten minusta kuvista ei välity lämpö tuoreen aviopuolison välillä. Esim. hääpöydässä istuvat harvinaisen kaukana toisistaan. Onko mies ulkomaalainen, näyttää siltä? Onnea ja pitkää avioliittoa vaan!

Vierailija
12/65 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mies näyttää 50-vuotiaalta ja varmasti aika lähellä sitä onkin. Ikäeroa 25 vuotta...

Siskon puvusta en tykkää, idea vintage-pitsipuvusta on ihana, mutta tuo korkea kaulus ja rusetti peffan päällä, ounou.

Vierailija
13/65 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noilla varmaan ikäeroa on, mutta jos secei ole ongelma heille, niin ei kai meilläkään?

Vierailija
14/65 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 21:49"]

MIten minusta kuvista ei välity lämpö tuoreen aviopuolison välillä. Esim. hääpöydässä istuvat harvinaisen kaukana toisistaan. Onko mies ulkomaalainen, näyttää siltä? Onnea ja pitkää avioliittoa vaan!

[/quote]

Ihan kauhhheeta, ulkomaalainen! Eihän se voi olla onnellinen liitto. Ja tiedoksi että monilla ulkomaalaisilla miehillä on ihanngeeneistä johtuen aikuisempi habitus kuin suomalaisilla babyfaceilla. Esim oma saksalaiseni (jonka kanssa muuten 18 vuotta jo) on vain 2 vuotta mua vanhempi mutta koska itse olen suomalainen babyface nainen, moni on luullut vuosien saatossa että hän on mua huomattavasti iäkkäämpi...

Vierailija
15/65 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanan oloisia nää molemmat siskokset ja niiiiin kauniita ja hyvävartaloisia, tollasia jokamiehen unelmia. Ja sit nää valitsee jotkut yrmeät äijänköriläät. Ei voi ymmärtää ei.

Vierailija
16/65 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 22:46"]

Aivan ihanan oloisia nää molemmat siskokset ja niiiiin kauniita ja hyvävartaloisia, tollasia jokamiehen unelmia. Ja sit nää valitsee jotkut yrmeät äijänköriläät. Ei voi ymmärtää ei.

[/quote]

Johanan mies on kyllä komea!!! Ikäeroa tosin heilläkin.

Vierailija
17/65 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana hääpari, suloinen morsian ja sympaattisen näköinen mies. Ja persoonallinen, viehättävä hääpuku. Kuvista välittyi ilo ja onni.

Vierailija
18/65 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna joskus sanoi, että siskonsa mies on kyllä ihan suomalainen. Ihan vain viitatakseni tuohon aiempaan ulkomaalaisuus-keskusteluun.

Muistaakseni Johannan sisko on noin 30-vuotias (ehkä vähän alle?) ja ei tuo mies nyt niin vanhalta näytä. Ehkä noin 10 vuotta vanhemmalta. Komea mies ja näyttävät rakastuneilta. Minusta on vain mukavaa, että ihmiset löytävät itselleen sopivan ihmisen. Oli sitten ikäeroa tai ei.

Vierailija
19/65 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskaltanut kommentoida kv:n blogiin, etten saa Johannan faneja päälleni. Mun mielestä ihan kamalan vanha mies. Voihan hän olla sitten muuten ihan mukava ja sopiva.

Oliko niin, että johanna on noin 30v ja Johannan mies noin 45v? Ja Johannan sisko noin 25v. Tuo mies on varmaan kanssa 45v. Erikoista, että molemmat hakevat vanhempaa miestä. Kovasti muuten heidän äidistä puhutaan blogissa -nytkin tehnyt hääpuvun. Isästä ei puhuta mitään. Onkohan heilläkin ollut siiri ikäero tms. Mistä näitä taas tietää, kunhan mietin blogia lukiessa.

Vierailija
20/65 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo morsiankin on yli kolmenkymmenen, niin varmaan joku kolme-nelikymppinen tuo mies.