Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Silitätkö tyynyliinat?

Vierailija
19.03.2008 |

Juuri vaihdoin petivaatteet ja mietin, että silittävätköhän kaikki tyynyliinat.. Meillä kotona äiti aina silitti ja kai se siitä on jäänyt minuunkin. Pysyvät siistissä pinossa ja pysyvät muutenkin siisteinä.

Lakanat ja pussilakanat " vedetään" miehen kanssa, eli niitä en silitä tai mankeloi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sitä en silittänyt/mankeloinut.

Vierailija
2/9 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan viitsi kostutella uudestaan mankelia varten, kuivuvat usein kuiviksi ennen kuin lakanat ovat tarpeeksi kuivia mankelointiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuitenkin silitän joka viikonloppu kauluspaitoja, joten menevät siinä samalla. Petivaatteet vaihdan noin 3 viikon välein ja siitä se 4 tyynyliinaa tulee, että tulee ne siinä silitettyä.

Vierailija
4/9 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen ainoan kerran kun olen mankelia pesutuvassa opiskeluaikoina käyttänyt, sain lakanan sinne niin totaalijumiin, että piti soittaa korjaaja apuun. Eli arvatkaa, omistanko mankelia.

Vierailija
5/9 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sen kun viikkaan ne kaappiin suoraan narulta. Onko siitä jotain merkittävää haittaa, jota en ole vielä huomannut?

Vierailija
6/9 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silitä muutenkaan juuri mitään, jos ei ole aivan pakko. Mies silittää omat kauluspaitansa ym.

Vierailija
7/9 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo vetäminen, on ehkä väärä sana, mutta siis kahdestaan viikataan lakanat. Muuten siis samanlailla, mutta se itse vetäminen jää pois. Varmaan se tehdään, että suoristuisivat enemmän? Meilläkin aika sileät ovat, kun narulta ottaa, ettei tarvitse erikseen vetää.

Vierailija
8/9 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä silitän kaikki vaatteetkin, paitsi sukat ja alushousut ja rintsikat

Vierailija
9/9 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne lakanat ja pussilakanat meilläkin vain " vedetään" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi