Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta ok, että päivähoidon henkilökunta

Vierailija
19.03.2008 |

päättää koska ulkoillaan ja missä säässä? Koska syödään ja mitä? Laittavat kaikki lapset lepäämään ja kuuntelemaan satua? Eivät nukuta ketään mutta eivät myöskään valvota?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Sillä ei niin väliä jos vanhemmilla olisikin herneet sieraimissa.) Lapset ja niiden hyvinvointi on pääasia.

Vierailija
2/11 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti saa toki esittää ehdotuksia ja mielipiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotappas kun koulu alkaa, sitten ei kuulla ollenkaan. Tomeraa tekstiä tulee, että näin tehdään. Koita vain totutella ajatukseen ;)

Vierailija
4/11 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimitaan minun toiveideni mukaan?

Vierailija
5/11 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo!

Vierailija
6/11 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivomuksia voi aina esittää ja niitä pyritään noudattamaan sen mukaan miten resurssit riittävät ja miten toteuttamiskelpoinen ja järkevä toivomus on.

Vierailija
7/11 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

toimitaan minun toiveideni mukaan?

Vierailija
8/11 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina voi jäädä itse hoitamaan omaa lastaan. Jos laitat laitokseen, laitoksen kasvattaman saat.

Vierailija
9/11 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotien pitäisi mielestäni olla 60-70-luvun tyylisiä Summerhill-paikkoja jossa lapset saavat itse koko ajan päättää mitä tekevät ja mitä jättävät tekemättä. Esim. tulitikkuleikit voisivat olla luovaa toimintaa jota lasten nykyään harvoin annetaan harjoittaa.

Karmeaa tuollainen vapaiden sielujen kahlitseminen mitä päiväkodeissa nykyään tehdään. :(

Vierailija
10/11 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika mahdoton alkaa toimimaan vanhempien toiveiden mukaisesti. Nimittäin kun joka vanhemmalla on eri toiveet niin ruokailun, ulkoilun ja levon suhteen :/ Mielestäni on sopeuduttava " talon tapoihin" . Se on kaikkia kohtaan reilua.

Vierailija
11/11 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että päiväkodissa voisi oikeasti tehdä niin kun vanhemmat haluaa. Meidän lapselle tänään kaviaaria jne...

Hah!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän