Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on usein pahalla päällä.. mistähän johtunee?

Vierailija
19.03.2008 |

hän kiukuttelee, tiuskii.. kysyy kyllä joka ¨päivä että kuinka päivä meni jne. mutta se raskas elämänasenne ärsyttää. Vieraiden kanssa hän kyllä vitsailee ja nuraa muttei minun kanssani. Olen iloinen ihminen itse, minulle tuollainen kumppani on raskas vaikka hänessä ei muuta vikaa olekkaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaus? muita murheita? töissä ongelmia? Eihän me voida tietää kun ei tunneta ukkoas

Vierailija
2/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän sanoo että rakastaa mutta on varmasti myös masentunut koska useampi sukulainen on menehtynyt lyhyen ajan sisällä.

Mutta miksi kaikki täytyy kaataa minun niskaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tehtäväsi on tukea häntä, kun on vaikeaa. Sinä olet hänen luotettunsa, sinun seurassasi hän saa olla oma itsensä, eikä tarvi esittää iloista, jos ei sitä ole. Ei puolisoiden välit kuulu olla jäykän kohteliaat, vaikka toisen kunnioittaminen ja sellainen kohteliaisuus liittoon kuuluukin.

Vierailija
4/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. kun työpaikalla on jotain pienen pientä ongelmaa ja sitten hän valittaa terveydestään, en tiedä onko sekin psyykkistä mutta hän sanoo että hänellä on rytmihäriöitä, nenästä tulee vertaa, huimaa jne.. mutta eipä tuo lääkäriinkään mene.

AP.

Vierailija
5/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. miehet ei tunnetusti kovin hanakasti lekuriin mene. Kannattaisi kuitenkin patistella.

Vierailija
6/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina kun tulee töistä tai jos minä tulen joltain iltamenolta, hän on pahlla päällä.

Olen vaan niin kyllästynyt kun aina on vastassa se tympeä naama.

Vierailija
7/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vaan ahistuu maailman tilasta, kaikki Kosovot, Dar-Furit ja Tiibetit. Ilmastonmuutos ja sellaiset ympäristöasiat. Just sellaisia miehet on. Sitten voi tietysti olla että se ei ole saanut seksiä kuukauteen.

Vierailija
8/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP.

Vierailija
9/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuuko miehesi ajatuksistaan vai tiuskiiko vain?

Vierailija
10/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän on kirjoittamasi mukaan hiljattain menettänyt läheisiään.

Vierailija
11/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantaa huolta myös maapallon tilasta + tapahtumista. Osallistuu myös järjestötoimintaan.

Ap.

Vierailija
12/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun täytyy yrittää puhua hänen kanssaan asiasta.

Vierailija
13/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

AP.

Vierailija
14/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se oliki nussinu serkkutyttöään tätinsä synttäreillä,kun lapseni kanssa oltiin nukkumassa.

Vierailija
15/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskottomuus on poislaskettua hänen tapauksessaan, hän ei ole erityisen seksuaalinen ihminen. Sanoisin jopa että hän estynyt niissä asioissa. Esim. hänen veljensä petti vaimoaan ja mieheni katkaisi välit häneen sen vuoksi, vaikka ei edes pidä veljensä vaimosta.

Vierailija
16/16 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut siis kiukuttelee kotona kun yrittää väistää sen oikeen kysymyksen. varsinkin jos on vaan viihdekäyttäjä, niin kyllä silloin naurattaa ja äijien kanssa voi heittää siitä juttua. Mutta omalle kullalle ei tuollasta sanota, vaikkei ookkaan mitää " vakavia" huumeita.. kysy suoraan, varsinkin jos on tosi pahalla päällä sen jälkeen kun on ollu viihteellä. ja en nyt oikeesti puhu mistään heroiinista tms vaan bile huumeista, tuottaa hyvänoln tuntua aivoissa EXTRANA koko viikonlopun/biletyskauden/päivän, niin viikolla omalle kullalle ei riitä sitä oliko se endorfiinia vai mitä.

Tuttu ihmetteli omasa miehessään samaa ja sanoin sille näin ja johan selvis.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän