onko vantaalla liikkeellä jotain SUPERFLUNSSAA???
alkoi viikko sitten 4v esikoisella parin päivän 38 asteen kuume ja sitten sille tuli hirveä yskä.. sitten tuli 1vee kuopukselle myös yskä ja lievää nuhaa.. ja seuraavana olinkin sitten minä ja mulla nyt viikon ollut aivan kamala nuha ja tää vaan pahenee ja kurkuun/alahengitysteihin sattuu, mutta yskää ei mulla kuin muutamia köhiä päivässä... nyt miehellä nuhaa... ARGH! täst on vaan 3 viikkoo kun oltiin viimex flunssassa ja se ei mitään viikkoja kestänyt :(
Kommentit (6)
siis Vantaalla ja varmaan myös muuallakin =(
nenän kautta ei saa kunnolla happee :( olo on ihan kuollu vaikka kuumetta ei ole.. ibumax tuntuu helpottavan aina hetkeksi ja hillitsee hetkeksi myös nuhaa.. ei vaan viitti koko ajan niitäkään popsii.. ap
Helsingissä kanssa pitkäkestoista tautia. En tiedä mitä on. Henki kulkee, mutta syvään hengittäminen saa pahan yskän aikaan. Inhottaa, kun täytyy nukkua istuviltaan. Keuhkoissa vähän limaa, mutta sitten kun se nousee, se on oikein sitkeää ja meinaan oksentaa. Ihan kamalaa. Yskä saanut selänkin kipeäksi, kun kovaa on yskitty, kyljetkin hellänä. Ei nuhaa. Kuumetta on, mutta alle 39. Lihassärkyä.
Lapsetkin kipeänä. Tässä kuussa jo alussa sairastettu bronkiitti.
tulee ihan hurjia yskäkohtauksia, ja keuhkot vaan rohisee... Kuumetta tai muita oireita ei ole ollut.
koko ajan vettä?