Sinä joka olet tyytyväinen työhösi, jopa pidät siitä, kerro mitä teet!
Kommentit (30)
harrastuksenakin, jos en saisi työn puolesta tehdä.
Tyäajat tosi hyvät, palkkaa saisi olla tietenkin enemmän, mutta sekin on ihan ok.
Tykkään kovasti työpaikastani, mutta en tiedä kysyttiinkö tässä sitä. Itse työn sisältö on aika mitäänsanomatonta, mutta joka päivä on tosi kiva mennä töihin kun on mukavat kollegat, kansainvälinen ilmapiiri, mahdollisuus kieliopintoihin ym. opiskeluun, hyvät sosiaaliedut sekä hyvä palkka. Haasteet etsin elämääni sitten harrastusten kautta, sillä niitä työni ei tarjoa paljoakaan.
Olen halunnut tätä lapsesta asti.
Työkokemusta psykiatrialta ja tk:sta. Tykkään tosi paljon työstäni ja siitä että voin auttaa ihmisiä.
tykkään kovasti, joskin uskon työn vielä tästä tulevan mukavammaksi, kun hiukan rutinoituu ja voi tehdä työtä rennommin ja jää vapaa-aikaakin.
Parasta on se, että kuulee jatkuvasti uutisia maailmalta ja pääsee vaikuttamaan isoihinkin asioihin.
Työskentelen kehitysvammaisten parissa. Nyt olen tosin vauvalomalla.
Kiva kuulla että meitä on muitakin jotka tykätään työstämme. Joskus vuosia sitten olisin miinuspuoliksi laskenut kiireen (henkilöstöpula) ja huonon palkan, nyt kun olen muuttanut Suomesta muualle ovat nuokin korjaantuneet ja saan todella anuttia työstäni.