Sinä joka olet tyytyväinen työhösi, jopa pidät siitä, kerro mitä teet!
Kommentit (30)
Aloin pitää työstäni kun pomo vaihtui.
Tällä hetkellä hoitovapaalla mutta töissä on aina ollut mukavaa. Terveisiä vaan Amicalaiselle, täällä entinen sellainen :) (Amicallakin oli hurjan mukavaa olla töissä!).
Eli siis suomeksi olen tiskari-kassa-kokki-tarjoilija-ravintolapäälikkö-whatever you want ;)
meillä on kivat asiakkaat ja tykkään lääkeneuvonnasta ja muista tehtävistäni. Palkkakin ok ja työajat sopivat.
Aika paljon ravintolatyöntekijöitä!
Työ on kivaa, palkka on pyllystä. :)
Palkka on muutaman vuoden hyvän työn jälkeen noussut 2600 euroon eli ihan ok.
rahoituspuolikin ratkesi kun sain perinnön viime kesänä
Työ suhteellisen mukavaa, säädökset perseestä. Palkka vois olla parempi. Työajat voi päättää itse ja se on iso plussa kun on lapsia.
Rankka työ mutta mukavat työkaverit auttaa jaksamaan. On myös aika itsenäistä työtä.
Tykkään tosi paljon, vaikka työ on henkisesti kuormittavaa ja palkka onnettoman pieni päivtyössä.
Tykkään työstä todella paljon. Miinuspuolena kyllä se, että työtä ei tahdo löytyä:(
Pidän työstäni kovasti, mutta täytyy myöntää että välillä olen toistakin mieltä.
se vapaus...ihanaa, kun voi hoitaa lapset osittain kotona ja tehdä töitä oman tahdin mukaan ja lastenkin kanssa. Tukipapereiden täyttäminenkään ei ahdista. Tuloja voisi aina tietysti olla enemmänkin, mutta niinhän kai kaikilla.
Vierailija:
Aloin pitää työstäni kun pomo vaihtui.
Samma här. Ihan kuin olisi eri lafkassa töissä nyt. Ennen pomon vaihtumista olin ihan valmis vaihtamaan toiseen paikkaan, jopa eri alalle. Nyt olen taas huomannut, miten vaihtelevia ja mielenkiintoisia työtehtäväni ovat. Ja on ihanaa, että nykyinen pomo luottaa siihen, että minunkin päästäni löytyy aivot -niminen elin.
päivätyö, kiva duuni, kivat työkaverit ja antoisaa hommaa. Näkee ja oppii koko ajan uutta.
terkkuja tutuille:)
Ainoa miinus on vuorotyö. Onneksi nyt on kuitenkin niin kova työvoimapula, että vuorotyötä pystyy melko hyvin pakoilemaan.