Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silkkaa laiskuutta, jos ei jaksa edes kahta kunnon ruokaa perheelleen tarjota päivässä!!

Vierailija
18.03.2008 |

Vaikka aikuiset pärjääki, niin lapset ei

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko edes mikrossa einesruokien lämmitys?

Vierailija
2/48 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatikka kaksi. Onneksi viikosta on vaan ne kaksi päivää kun lapset saa " vaan" sen yhden aterian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssä olevien vanhempien lapset saavat hoitopaikassa lämpimän aterian ja kotona sitten sen toisen lämpimän aterian.

Vierailija
4/48 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka ylistämällä alistetaan kotiorjaksi- jos on mieskin talossa. Ja kuule jos on pitkät työpäivät molemmilla ja siihen sitten päälle haluaa olla lasten kanssa mieluummin kun seistä hellan edessä. Mulla oli äiti jolla oli tuollainen metodi- oli ruokaa ja kaikki niin säntillistä ja itse tehtyä, hyvä ettei lihaa teurastanut itse. Mut arvaa paljonko hänellä oli aikaa lapsilleen?

Vierailija
5/48 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko niin nipo akka, että teet itselles ja juuri ja juuri lapsille, mutta ottakoon mies itse! Uusavuttomia tääki maa pullollaan ja lapset nälkäsiä aina viikonlopun jälkeen

Vierailija
6/48 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. tarjoaa siis perheelleen

Vierailija
7/48 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nimittää laiskaksi ihan rauhassa; en koe elämäntehtäväkseni av-mammojen kuriosaston miellyttämistä.

Vierailija
8/48 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jää edelliseltä päivältä joten syödään pienempien kanssa niitä. Joskus lämmitetään pinaattilettuja. Joskus kävellään ulkoilessa kaupan kautta ja haetaan jotakin nopeeta lämmitettävää.

Mitä järkeä tuhlata aikaa ruuanlaittoon kun senkin ajan voi käyttää muuhun.

Vierailija
9/48 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t :17

ps. tahallasiko heittäydyt tyhmäksi?

Vierailija
10/48 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin lapset syövät kaksi lämmintä ja ravitsevaa ateriaa joka päivä, sen lisäksi he syövät aamu- ja iltapuurot sekä välipalaa. Eikö se muka ole ihan tavallista? :O

Kokkaamisen mielekkyydestä voinkin sitten olla eri mieltä, ja tosiaan monet perheenjäsenet syövät toisen lämpimistä aterioista (ja usein välipalankin) muualla kuin kotonaan arkisin.

Vierailija
11/48 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuoreen ruuan töistä tullessa. silloin en ole tehnyt jos olen koko päivän menossa. Silloin saatan käydä päivällä syömässä lasten kanssa jossakin.

Vierailija
12/48 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaiken saa hankalaks kun haluaa, jo...

Vierailija
13/48 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukin tavallaan, päivätkin ovat erilaisia, samoin perheet

Vierailija
14/48 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri lämmintä, kun aterioida voi muutenkin...

Vierailija
15/48 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

24 ja sä voisit painua kokkikurssil...

Joten ei osunut, sori...

Vierailija
16/48 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aamupalaa, 2 ruokaa, välipalan ja (iltapalan) 11 hengelle. Käyn kaupassa, pesen pyykkiä, siivoan ja harrastan myös. Onnistuu ihan hyvin.

Vierailija
17/48 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollessa ja nykyään viikonloppuisin lämmitellään jotain mikrossa ja tehdään kunnolla ruoka vain kerran päivässä. Enkä muuten ole pätkääkään laiska ihminen. En vaan näe, että ruuanlaitto on mun juttu. Mies varmaan mielellään kokkailisi vaikka kuinka, ellei olisi töissä lähes aina. Minä sen sijaan opiskelen, luen, ulkoilen lasten kanssa, siivoan, pesen pyykkiä ja olen haastavassa työssä. Ruuanlaitto ja leipominen vaan on turn off. Olen onneksi jo päässyt siihen ikään, ettei tarvi puristaa väkisin elämässä kaikkea vaan osaa antaa itselleen armon.

Vierailija
18/48 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisältäen kaksi lämmintä ateriaa päivässä ohjaa terveellisempään syömisen malliin. Napostelu jää vähemmälle, jos malttaa syödä pari kunnon monipuolista ateriaa, rauhassa pöydän ääressä.

Vierailija
19/48 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoitetaanko tällä että viestillä että pitää kahdesti päivässä kokata ruoka alustaloppuun??

Vierailija
20/48 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäpä sitten fiksuna tyttönä lämmittelen edellispäivän saposkoja taaperoilleni. Nii-in, teen ruokaa noin kolme kertaa viikossa, enkä tunne itseäni huonoksi ihmiseksi tai äidiksi. Teen myös kotitöitä ja etätöitä ja harrastan, tekisi mieli vähän vielä opiskellakin (ei ruoanlaittoa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme