Akneongelmasta kärsivät!! Tässä tulee apua!!
En tosiaan yleensä usko mihinkään TV shop- hömppään, mutta koska olen elämäni varrella, eli 30 vuoden aikana syönyt neljä kertaa Roaccutan-kuurin + kokeillut suurinpiirtein kaikkia aineita finnien parantamiseen, niin päätinpä sitten viimeisenä keinona kokeilla Proactivea.
Olen nyt viikon käyttänyt, ja voi kuulkaa, se toimii!! Ekat kolme päivää iho näytti karsealta, mutta sitten alkoi tapahtua. Kuivuutta tuo tosin aiheuttaa, nytkin naama hilseilee mutta on selvästi tasaisempi.
Kannattaa siis kokeilla :))
Ps. Tuo mun Proactive on Jenkeistä, joten se ei ole ihan samaa kamaa kuin Suomessa myytävä. Jokin aine siinä on vaihdettu. Mutta jenkkiversiotahan voi tilata netistä..
Kommentit (13)
Pelkkään ehkäsyyn dianea ei suositella vaan nimenomaa ihon hoitoon.Itse kun söin niitä 6kk niin ei akne palannu.Muutama näppy sillon tällön.Parempi on olla kun hormoonit on tasapainossa, vaikka joku näppy joskus puhkeaakin..
Noiden pileereiden aikana iho pysyi aika hyvässä kunnossa, mutta gyne vaihtoi pillerit pois kun näki mun kamalt mustelmat jaloissa. Jov vähänkin esim reisi osu pöydänreunaan, kamala mustelma! Gynen mielestä se johtui liiallisesta hormonimäärästä.
Halut oli kadoksissa myös. Tosin ei le olke tulleet takaisinkaan ja iho kukkii ....
Tosi hyvin auttoi akneen, iho oli tosi sileänä. Halutkin oli kurissa, ei enää tarttenut 24/7 ajatella seksiä (häiritsi jo muuta elämääni).
Ainut ongelma on että täytän kohta 40v ja en enää haluais syödä tätä e-pilleriä joka kummiskin sekoittaa koko hormooni toiminnan. En sitten tiedä onko se sitten niin terveellistä kun koko ajan puoskaroidaan hormooni tasapaino.
Mutta ei se mitään, olkaa onnellisia silkosista hipiöistänne. Nostan, jos joku huonoihoinen vielä eksyy palstalle..
se on oikeesti hyvää ainetta! :) Kannattaa tilata.
t: toinen tyytyväinen
Ja kokeilin Proactivia 3 kuukautta. Aluksi iho kuivui ja sitten alkoi rasvoittua (kosteuttamisesta huolimatta). Lopputulos ei yhtään parempi kuin ennen kuuria. Roaa en ole syönyt enkä syö, Basiron auttoi yllättävän hyvin vähän aikaa mutta sitten herkkä ihoni alkoi reagoimaan punoituksella ja näppylöillä joten ei sitäkään enää. Olen jo luopunut toivosta, mutta eipä tuo naamavärkki ole tähänkään saakka menoa juurikaan haitannut :)
teho niillä Diane Nova e-pillereillä on akneen?
I
auttanut tosi hyvin, mutta siihen meni muutama kuukausi. nyt on tosin seksihalut sitten tiessään... :-(
Myös ProActivea olen kokeillut, ensin iho tuntui muuttuvan huonommaksi, laikulliseksi ja ärtyneeksi, mutta muutaman viikon päästä meni parempaan suuntaan ja pysyi paljon parempana kuin ennen ProActivea.
teho niillä Diane Nova e-pillereillä on akneen?
I
mutta sitten mies alkoi sanoa että ottaa kohta avioeron kun ei jaksa raivopäätä vaimoaan, ja lopetin ne. Hajotin mm. jalkalampun ja meinasin lyödä meidän eskarilaista niitä pillereitä syödessä.
Mietin, kun seksihalut on tiessään ja syön Diane Novia...
auttanut tosi hyvin, mutta siihen meni muutama kuukausi. nyt on tosin seksihalut sitten tiessään... :-(
Myös ProActivea olen kokeillut, ensin iho tuntui muuttuvan huonommaksi, laikulliseksi ja ärtyneeksi, mutta muutaman viikon päästä meni parempaan suuntaan ja pysyi paljon parempana kuin ennen ProActivea.
samoin kärsin myös mielialavaihteluista ensimmäistä kertaa elämässäni.
Mietin, kun seksihalut on tiessään ja syön Diane Novia...
]
ja hyvä ettei miehen.söin 6kk ja "masennuin"...ja itkin päivittäin..
Mulla ne on auttaneet akneen. Mutta jos olisi jokin toinen ehkäisykeino (ei kondomi tms), ja vielä lisäksi jokin, mikä pitäisi ihon kohtuullisessa kunnossa, niin voisin vaihtaa ja kokeilla.