Merja Larivaara pysyy solakkana seksin avulla...
Kommentit (13)
tänään oli just iltasanomissa vertailu, miten eri lajit kuluttaa kaloreita. Ja seksi, valitettavasti, oli siellä häntäpäässä. Enemmän kuluu kaloreita arkiaskareita tehdessä, seksi kulutti kaloreita saman verran kuin neulominen :).
ja mikään ei ole muuttunut, paitsi että saan seksiä :)))) ja 2 lastakin synnyttänyt, ja silti kilot ei palaa takasin ;)
vertailun vuoksi kävely kuluttaa 180 kcal, pyöräily 250 kcal, hiihto 380 kcal ja juoksu 500 kcal. Jutussa on haastateltu dosentti Heikki Tikkasta, joka kiteyttää asian näin: " Vaikka sydän hakkaisi, ei energiaa kauheasti kulu" . " Laihtumisen kannalta kotitöiden tekeminen on tehokkaampaa kuin seksin harrastaminen" . Hän uskoo, että laihduttava vaikutus perustuu ns. toissijaisiin tekijöihin: " Se on vähän sama kuin golfissa. Gofissakaan itse kävely ei kuluta niin paljon kuin se, että ollaan neljä tuntia pois jääkaapilta" . Tämä näin tiivistettynä tuosta jutusta :).
vaan se on mieliala: kun " saa" hyvää seksiä, on hyväntuulinen ja positiivinen, silloin syö terveellisemmin, liikkuu enemmän jne. Taas jos ei ole miestä maisemissa, tai sit on huono mies, niin on masentunut, ja istuu iltaisin sipsikulho kädessä katsomassa täydellisiä naisia.
läheisyyttä ja ihminen kompensoi rakkauden ja siitä seuraavan elämänvoiman puutetta syömisellä sun muilla passiivisilla korvikkeilla. Sen lisäksi seksin puute muuttaa suhdetta kehoon ja nämä kaikki yhdessä altistavat masennukselle. Nyt esim. ja paljon muitakin yhteyksiä varmaan on. IHminen alkaa luopua tietynlaisesta aktiivisuudestaan, kun ei kumminkaan saa vastakaikua. Ihminen jolla aktiivinen seksielämä on varnasti paremmin sinut vartalonsa kanssa kuin hän jolla ei ole.
Terv. kokemuksen ääni joka pysyy myös pulleana ainakin osittain seksin puutteen vuoksi.
sata varma olen että jokaikinen 25 kilostani on tullut seksittömyydent akia.
eli faktaa on, että seksi laihduttaa.
Ja itse pulska, seksiä ja hellyyttä on, mutta ruoka maistuu myös liian hyvin
Ja onnellinen olen.
Ei ton ikästä enää voi seksikkääksi kutsua. Korkeintaan ihan ok.
M30
ja tuohon että parisuhteessa lihoo... Itse uskon siihen, että parisuhteessa nainen ei enää välitä niin siitä itsestään huolehtimisesta, kun on kerta sen miehen koukkuun saanut, sitä antaa itsensä repsahtaa. Useinhan sitä käy niin, että lopettaa meikkaamisenkin, kun " ei enää tarvitse meikata" (kuten yksi kaverini sanoi, olin aivan että TÄÄÄHH). En usko että se mitenkään liittyy seksiin.
Mä pysyn pyöreänä seksin puuteessa. ja v*****aa