Lue keskustelun säännöt.
Olenko POIKKEAVA?
18.03.2008 |
Lapseni on nyt tarhassa ja käyn töissä. Odotetaan kolmatta lasta ja kunhan lapsi syntyy, otan lapset hoidosta kotiin kanssani.
Kommentit (3)
olet aika säälittävä kun kyselet foorumeilta tuollaisia
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin minäkin tekisin. Mitä pitäisi ajatella?
Saako lisää kukkia? Ollu hoidossa jo hyvän tovin, nuorempi oli 11 kk kun alotti hoidossa. Saako vielä kukkia? ;)
ap