Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on kolme tytärtä ja en ikinä vaihtaisi niitä poikiin..

Vierailija
18.03.2008 |

tytöt ovat aika ihania verrattuna siihen meluavaan ja riehuvaan poikajoukkoon....onhan nuo kirkuvia, vinkuvia, valittavia kaikki-heti mulle nyt- tyttöjä- mutta silti, rakastan heitä, paitsi niinä heikkoina hetkinä ;) joita varmaan tulisi poikienkin kanssa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä nyt omia lapsiaan toisiin vaihtais. Mulla on tyttö ja poika, enkä todellakaan vaihtais poikaa tyttöön tai tyttöä poikaan. Toiset saa olla onnellisia tyttö tai poikakatraistaan, minä olen näistä kahdesta omasta, ja kolmatta odotetaan, ihan sama kumpi tulee.

Vierailija
2/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää kun seuraa tuttujen tyttöjen kotkotuksia,kyllä pojat on PALJON helpompia,vaikka niistä on vielä pari erkkalastakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistan omasta lapsuudesta miten me kolme tyttöä oltiin ihan kamalia,kun taas veljemme tuskin koskaan nahisteli..

Vierailija
4/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaineskaan, rakastaisin tyttöäkin varmasti hurjasti jos sellainen meille tulisi, mutta en vain ole koskaan kokenut olevani tyttölasta " vailla" . Neljäskin lapseni saisi olla mieluusti poika. Mutta hän saisi olla myös tyttö.

Vierailija
5/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei täälläkään ole lapsenvaihtopalstaa tai lasten kierrätyskeskusta.

Vierailija
6/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kai sana komeakin tähän yhteyteen sopii;)

Vierailija
7/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ei,ne painii, nyrkkeilee ja repii ja raastaa. Tytöt käyttää ääntänsä ja psykologisia aseita ;) Itselläni on kolme veljeä- siksi kai niin onnellinen tytöistäni, en myöskään poikaa haluaisi. Tytöt on vamasti paljon haastvampia kasvatettavia kuin pojat, uskon niin, hermoja kyselee ainakin tässä perheessä ;)

Vierailija
8/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pojan äitinä olen ollut onnellinen, että olen päässyt tutustumaan poikien elämään ja ajatusmaailmaan, tyttöjen jututhan ovat jo ennestään tuttuja. Mutta tervetullut meille olisi toki myös tyttölapsi.

Vierailija
9/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää päivänjatkoa vaan sullekin.

Vierailija
10/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku tuolla lietsoi selvästi tyttövihaa...

näin luulen.

Vierailija
11/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin osasin, mulla on kaks veljeä ja toisen kanssa en tullut pienenä ja nuorena toimeen, nyrkit pystyssä otettiin toisistamme mittaa. Ja nyt mulla on itselläni poika ja tyttö, ja voin kertoa että kyllä se nyrkki on heilahtanut mun tytöllä myös.

Vierailija
12/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varoita toisiltamme..ärsytettiin toisiamme haukkumalla heti kun saatiin silmämme auki aamulla ja tätä jakui yli 10v :/ Nyt aikuisina olemme hyviä ystäviä. mutta oli se kauheaa.

Vierailija
13/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kultakalaan.... =)

Vierailija
14/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensa vaihtoa. . . outo.

Vierailija
15/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten en kolmea tyttöänikään yhteenkään poikaan.

On ne vaan kaikki kuusi niin loistavia pakkauksia että en vaihtaisi!

Vierailija
16/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdossa ottaisin mieluiten vastaan n. 6-vuotiaan pojan (tyttökin käy, siitä voi neuvotella), omalle pojalle kaveriksi.

Vierailija
17/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttujen tytöt ovat paljon äänekkäämpiä.

Vierailija
18/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä voisi päätellä, eipä paljon muuta kuin että lapset ovat ennen kaikkea yksilöitä.

Vierailija
19/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 poikaa ja 1 tyttö, kolmas poika tulossa, enkä vaihtaisi yhtäkään lasta yhtään mihinkään muuhun sukupuoleen tai kenenkään kanssa toiseksi lapseksi. Mikä siinä on, että tarvitsee yrittää päteä ja todistella että vaikka mulla onkin vain yhtä sukupuolta lapset, niin kyllä ne mulle kelpaa enkä niitä vaihtaisi muuksi... Salaa toivottu toistakin sukupuolta ja kun yhtä ja samaa tulee, niin yritetään olla tyytyväisiä, ettei tulisi huono omatunto?!

Vierailija
20/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ulkomaanmatkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme