Helevetin elisa, matkapuhelin laskutus on
Kommentit (5)
parhain saldo samoista numeroista 3 laskua viikossa.
esim meildän firmalle (ISO) tulee yhä edelleen laskuja jotka ovat samansummaisia kuin ennen uutta laskutusohjelmaa. Siis jos minun puhelinlasku oli P3 90 euroa, se on sama ollut siitä saakka. Meille sanottiin että laskutusohjelma ei toimi. Mutta yksityishenkilöitä ilmeisesti pystyy huijaamaan miten vaan...
hermot menee täälläkin päässä. Laskuja pukkaa koko ajan ja ihmeellisiä summia. perkele. Nyt otin käyttöön sen saldohälytyksen sentään. Puhelimella kun yrittää asioita selvittää Elisan päähän, niin sehän ei onnistu sitten MILLÄÄN....
Nyt olivat sitten jotain maksamattomia (?) laskuja siirtäneet perintään, helevetin helevetti. Mulla myös määräaik. sopimus elokuuhun saakka, sen jälkeen goodbye Elisa.
lasku jossa puheaika käytetty ja lisäksi monta kymppiä laskua yli puhutusta ajasta. Olen kuitenkin jatkuvasti tarkistellut etä en puhuisi yli puheaikani eli säännöllisesti tarkistanut mikä saldo on. Ja mielestäni en ole puhunut puheajan yli montaakaan kertaa ja tuntuu nut laskut älyttömän suurilta. Vaan kun laskuttavat jotain muuta kk kun mikä nyt on menossa niin vaikea noita on seuratakkaan saati sitten todistaa että on laskutettu enemmän kuin pitäisi. Liittymän vaihto mullakin mielessä.
Ja niitähän tulee nyt tiuhaan, kun oli se katkos välissä. Mulle on tullut nyt kolmen viikon välein. Ihan sopiva aika mun mielestä.