Ihmiset ahdistavat.
Olenko joku skitso vai muutenvain osa-aikainen paniikkihäiriöinen?
Töissä tulen toimeen ihmisten kanssa ihan normaalisti ja heitän läppääkin ja soittelen puhelimella. Mutta sitten vapaa-ajalla... Kun pitäisi vaikka soittaa terveyskeskukseen niin en meinaa saada sanaa suustani ja hermoilen. Sama muissakin tilanteissa joissa joudun olemaan ihmisten kanssa (esim. kassalla tai missävaan), niin ahdistaa ja suututtaa.
Pitäisi soittaa puoli yksi päivystävälle sairaanhoitajalle...
Nyt ainakin pitää mennä " puuteroimaan nenä" (eli p*skalle) kun näköjään jännitän jo valmiiksi :-(
Kommentit (3)
Eli asialliset asiat saan kyllä hoidettua ilman mitään stressiä mutta sitten kun pitäisi rennosti heittää läppää niin olen ihan lukossa.
tenkin tosi sosiaalinen silloin kun olen sellaisessa tilanteessa,heitän aina herjaa ym.
pitää soittaa puhelimella jostain virallisemmasta asiasta jollekin vieraalle. Livenä ei ole mitään ongelmaa hoitaa asioita eikä jutella ja esiintynyt olen todella paljon. Puhelimella soitteleminen vaan tökkii ja pahasti. Töissä pystyn kyllä hoitamaan ihan minkä asian vaan ilman ongelmaa puhelimitsekin, mutta yksityisasioita en, sydän hakkaa ja kaikkea. Aivan käsittämätöntä. Mistähän tuo voi johtua?