Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei :(

Vierailija
18.03.2008 |

Selasin laskujani ja huomasin, että mies oli laittanut omansa samaan pinoon, ja tällä oli kaksi luottoa 2000+3000 euroa!

Mitähän on rahoilla tehnyt ja millä maksaa ne pois? Joskus oli puhetta, että pistetään osamaksut nippuun ja maksetaan ne pois, lyhennys pienempi ja korko samoin. Ei niitäkään ole noin paljon, noin 500 euroa.

Naimisissa ollaan, ja olen aina pitänyt rahat yhteisinä, mutta näin ei olekaan. Mies voi nostaa mun tililtä, mutta minä en voi nostaa hänen tililtään esim kauppareissulla. Ahdistaa tämmönen kähmäily.

Laitoin miehelle viestin, mutta eipä ole vastannut. Mies siis töissä ja minä vielä kotona syksyyn asti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostaa sinun tililtä?

Vierailija
2/7 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuispa pahalta, jos oma mies olisi salaa tehnyt noin. Mitä on noilla lainoilla voinut tehdä?? Aika isoista summista kuitenkin kyse ja jos et itse ole huomannut, että kotiinne olisi ostettu mitään uutta??

Eikä tosiaankaan ole reilua, että mies pääsee käyttämään tiliäsi. Soita pankkiin, onnistuisiko puhelinsoitolla ilmoittaa, että miehesi ei jatkossa voi enää käyttää tiliäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen palkka tulee meidän yhteiselle tilille, johon molemmilla on käyttöoikeus.

Tosin rahat ovat yhteiset ja mies kyllä tietää tunnukset minunkin tiliin. (Ei vain taida niitä muistaa..)

Tämä kaikki siitä syystä, että minä hoidan meidän perheen raha-asiat ja laskujen maksut. Siltä tililtä maksetaan, jolla on rahaa.

Vierailija
4/7 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hdä samoin. Ei olla ostettu mitään erikoista. Miehen mukaan kauppaan on mennyt. Ja höpöhöpö max 400 menee, kai tiedän kun minä ruuat laitan. Yhdellä risteilyllä käytiin, mutta senkin maksoin minä ja siellä ostokset. Itkettää ja vituttaa. Jos kerta on lainaa ottanut niin ois kiva jos se jossain näkyis.

ap

Vierailija
5/7 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihi laittanut noi iso summa jos ei uutta autoa tms?? peliriippuvuus?alkoholi?maksullisiin naisiin?

Vierailija
6/7 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista vielä selviäisin, mutta en pettämisestä. Yritti vielä väittää, että minä tarvitsen kaikkea :O häh? Uusia vaatteita en ole ostanut ihan äsken, en käy tuulettumassa, en muutenkaan shoppaile. En ole edes kukkapuskaa saanut ainakaan vuoteen.

En ymmärrä. Olen mielessäni laskenut, että tulot riittää tähän elämiseen, mutta olen kai sitten laskenut väärin.

Vierailija
7/7 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika creepyä 😲

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan