Tää on noloo, mut auttakaa mua... Laitoin Mikrolax pienoisperäruiskeen PUOLI TUNTIA sitten sisääni ja
vieläkään ei tunnu että mitään tulisi ulos... Vai toimii muka 5-15min.. Hmp.. =/
Kommentit (12)
Jos ei ole pakko paskantaa, odottelet. Jos taas on pakko, laitat toisen. T: kokemus puhuu
Menet apteekkiin huomenna. Ostat Metalax-peräpuikkoja. Laitat niitä 2 kpl, eikä varmasti tarvitse enää pohdiskella missä päin suolta on tavaraa.
täyttä jytyä siellä ja täällä. Ajattelin helpottaa oloani edes jostain päästä, mutta epäonnistuin täysin. =/ Vauva ei varmastikaan vielä synny, kokoarvio on nyt jo 3,9kg.. On vähän paksu olo... ap
Näetsä sitten ilman loppuraskautta peräsuoleesi sisään?!
saattaa tosiaan olla, että satuit tökkäämään sen ruiskeen kakkaköntsän sisälle ja siksi ei vaikuta, tai sitten massa on ylempänä suolessa. Voit aivan hyvin laittaa toisen ja jollei vieläkään vaikuta, kokeile jotai suun kautta otettavaa laksatiivia. Esim Duphalac tai Agiolax, toimivat vähän hitaammin, mutta tyjentävät yleensä suolen koko matkalta.
Tsemppiä, tiedän mikä olo voi olla loppuraskaudessa, kun vielä ummettaa... ARGH!
Vierailija:
kuitua ja juoda paljon. Kokeile vi-siblin apteekista. Mulla toimii tosi hyvin!
vaikutus tuli vasta reilun tunnin kuluttua.
Mitä mä nyt teen?!