Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään virtsatientulehdus edennyt munuaistason tulehdukseen?

Vierailija
27.11.2008 |

Millaista hoitoa saitte? Miten todettiin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi korkea kuume tulee nopeasti, mulla vaan eräänä aamuna herätessä oli tosi paljon kuumeta ja niin helvetillinen selkäsärky etten voinut seistä suorassa. Hoidettiin antibiooteilla.

Vierailija
2/6 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitona sairaalahoito...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun esikoinen oli puoli vuotias, oireet just noi, eli korkee kuume ja muutenki hirvee olo.

Koska esikoinen oli niin pieni vielä, en suostunut jäämään sairaalahoitoon, niinpä kävin kerran illassa parin viikon ajan sairaalalla saamassa antibioottia suoraan suoneen. Oli sekin melko ikävää, mut sai olla kotona vauvan kanssa, ja nopeesti olokin kohentui ton lääkityksen myötä.Pari viikkoa sitä ja sit viel viikon verran ihan normi antibioottitabuja suun kautta.

Vierailija
4/6 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sairastin tosi rajun pyelonefriitin. Oli oireeton vti ja kerkes mennä liian pitkälle. Olin kuumeessa kotona pari päivää, aivan taju kankaalla. Sieltä vanhemmat vei päivystykseen ja vierähti 6 pv:ää sairaalassa.

Jossain kaupungeisa on myös kotisairaala, joka hoitaa kotiin nuo iv-lääkkeet

Vierailija
5/6 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tuli selkä vähitellen kipeämmäksi ja kipeämmäksi ja sitten nousi korkea kuume, korkeimillaan oli jotain 39,5. Hoitona sairaalassa antibioottia suoraan suoneen muutama päivä ja sitten vielä kotona suun kautta muistaakseni pari viikkoa. Sitten virtsatietulehduksen estolääkitys raskauden loppuun. Mulla ehti kyllä aika pahaksi, koska en tajunnut mennä ajoissa lääkäriin ja sattui vielä viikonloppu väliin. Naistenklinikalle ei otettu ilman lähetettä, se olisi pitänyt hakea Marian sairaalan helvetillisestä päivystyksestä. Sinnittelin viikonlopun kotona, olisi pitänyt tajuta mennä yksityiselle.

Vierailija
6/6 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kerran todettu pelkkä virtsatietulehdus, sekin raskausaikana normaalissa pissatestissä. Ei tule mitään vaivaa ennen kuin järkyttävä tärinä ja kuume ja alaselkäsärky. Sitten noin viikko antibioottia suoneen ja syötävä kuuri vielä päälle. Viimeiset 3 kertaa en ole suostunut jäämään viikoksi sairaalaan vaan on antibiootti tiputettu aamuisin ja sitten tippakanyylin päälle sukka ja kotiin, joka aamu sama viikon ajan. Toistaiseksi tahti ollut tulehdus parin vuoden välein, jos tulee samana vuonna 3 niin sitte estolääkitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi