Pidätkö eloisista ihmisistä? Kuvaile, millainen on eloisa ihminen mielestäsi?
Kommentit (22)
Puppa on eloisa, vasussa aina karkkia ja pullaa. Puutarhajuhlissa joraa Def Leppardin tahtiin 🥳
En jaksa eloisia ihmisiä kovinkaan kauan. Ovat väsyttäviä. Ja yleensä naispuolisia. Sellainen ihminen on koko ajan äänessä, nauraa ehkä kovaäänisesti, hössöttää, viittoilee, kääntyilee, touhottaa yms. Ovat vähän väliä äänessä ja liikkeessä. Yleensä sen takia, koska kokevat itsensä äärimmäisen sosiaaliseksi sangviinikoiksi. Ja koska koko ajan on oltava äänessä ja esillä, on sellaisten jutut yleensä tyhmiä, puuduttavia ja täysin epäkiinnostavia.
Tykkään kuunnella itseäni viisaampien ja ymmärtäväisten asiapuheita, luentoja, kerrontaa yms., jotka eivät jatuvasti hötkyile tm.ylimääräistä puhuessaan. Yksi täsmävitsi oikeaan väliin on tuhat kertaa parempi kuin eloisten sukkelatätien ainaiset puheripulit.
Monesti sellainen joka on energinen, ilmeikäs, käyttää myös kehon, käsien elekieltä. Ei ole jäykkis. Usein myös sosiaalinen ja meneväinen.
Jos se ihminen on aidosti sellanen ni tottakai, se antaa itselle energiaa myös
Mut en mä lähe kaveeraa minkää feikin kanssa, kuka vaan esittää jotain roolia näyttääkseen muille hyvältä
Mä tykkään maadoittuneista ihmisistä, tasapainoisista ketkä on itsensä kanssa sinut. Tykkää mennä, mutta osaa myös olla. Osaa puhua ja kertoa omista tunteistaan ja näkee maailman isolla kuvalla, näkee isommin kaiken, syvemmin. Mä tykkään jutella syvällisiä ihmisten kanssa. Ei siinä aina tarvii mennä, voi vaan olla esim illalla istua jossain ja vaan katella vaikka kuuta tai jotain.
Ei henkisyyskään mulle merkitse sellaista yliampuvaa onnellisuutta tai iloa, ei elämä aina ole iloa.. Se tasapaino on se juttu. Ei tarvi esittää mitään.
Feikit pois, aidot tilalle
<3
Vierailija kirjoitti:
Nosto
Pidän!
Vierailija kirjoitti:
En jaksa eloisia ihmisiä kovinkaan kauan. Ovat väsyttäviä. Ja yleensä naispuolisia. Sellainen ihminen on koko ajan äänessä, nauraa ehkä kovaäänisesti, hössöttää, viittoilee, kääntyilee, touhottaa yms. Ovat vähän väliä äänessä ja liikkeessä. Yleensä sen takia, koska kokevat itsensä äärimmäisen sosiaaliseksi sangviinikoiksi. Ja koska koko ajan on oltava äänessä ja esillä, on sellaisten jutut yleensä tyhmiä, puuduttavia ja täysin epäkiinnostavia.
Tykkään kuunnella itseäni viisaampien ja ymmärtäväisten asiapuheita, luentoja, kerrontaa yms., jotka eivät jatuvasti hötkyile tm.ylimääräistä puhuessaan. Yksi täsmävitsi oikeaan väliin on tuhat kertaa parempi kuin eloisten sukkelatätien ainaiset puheripulit.
Miksi sinulla on noin huono itsetunto 🙁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidilläs oli huono itsetunto, kun sinua teki🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidilläs oli huono itsetunt
Tiesithän, että apua voi hakea matalalla kynnyksellä 😢
Minusta on outoa rinnastaa eloisuus ja sosiaalisten taitojen puute, eloisuus ja huomionhaku tai eloisuus ja impulsiivisuus. Eloisa ihminen on kykenevä vastavuoroiseen keskusteluun, säätelemään käytöstään ja havainnoimaan tilanteita ympärillään. Eloisalla on vain keskimääräistä vivahteikkaampi tapa ilmaista itseään hyödyntämällä mm. ilmeitä ja äänensävyjä. Luonnostaan eloisat ihmiset ovat mielenkiintoista ja miellyttävää seuraa. Huomionhakuiset, joilla on koko ajan joku yhden hengen show päällä ja norsut posliinikaupassa ovat täysin oma ihmislajinsa. Heitä löytyy muuten myös vähemmän eloisista ihmisistä.
Huitoo käsillään ja sählää, ölisee äänekkäästi jotain siansaksaa ja käy hetkellä millä hyvänsä väkivaltaiseksi.
Jos eläis muualla kuin somessa, ei tarvis kysyä tällaisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos eläis muualla kuin somessa, ei tarvis kysyä tällaisia.
Erittäin hyvä huomio!
Vierailija kirjoitti:
Jos se ihminen on aidosti sellanen ni tottakai, se antaa itselle energiaa myös
Mut en mä lähe kaveeraa minkää feikin kanssa, kuka vaan esittää jotain roolia näyttääkseen muille hyvältä
Mä tykkään maadoittuneista ihmisistä, tasapainoisista ketkä on itsensä kanssa sinut. Tykkää mennä, mutta osaa myös olla. Osaa puhua ja kertoa omista tunteistaan ja näkee maailman isolla kuvalla, näkee isommin kaiken, syvemmin. Mä tykkään jutella syvällisiä ihmisten kanssa. Ei siinä aina tarvii mennä, voi vaan olla esim illalla istua jossain ja vaan katella vaikka kuuta tai jotain.
Ei henkisyyskään mulle merkitse sellaista yliampuvaa onnellisuutta tai iloa, ei elämä aina ole iloa.. Se tasapaino on se juttu. Ei tarvi esittää mitään.
Feikit pois, aidot tilalle
Minulle on luontevampaa elehtiä puhuessani ja ilmaista äänensävyillä ja elävöittää tarinaa äänenvaihteluilla. Kuitenkin joudun esittämään vähäeleisempää, koska elehtimistä ja äänensävyn vaihteluita paheksutaan tai tulkitaan huomionhakuisuudeksi ja täten vieläkin paheksuttavammaksi.
Mikä sitten on feikkiä ja mikä aitoa.
Eli pah.
Eloisilla on joku ihme tapa alkaa tunkeutumaan toisten yksityissektoreille vähän liikaa joten rasittavaa väkeä.
Liika on aina liikaa. Eloisat voivat olla myös uuvuttavia.
En voi sietää sellasia. Rauhallisista tyypeistä pidän. Makuasioita.
Nosto