Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muilla - pitääkö huolestua

17.03.2008 |

Vaihteleeko muilla huono olo päivittäin. Välillä pahempi ja välillä parempi, vai pitääkö tässä alkaa huolestumaan :( Tänään (8+1) ollut aika hyvä olo, kun taas eilen meni melkein koko päivä makuuasennossa oksennusta pidätellen. Ei kai pitäis miettiä tätä liikaa... Mutta kun yksi keskenmeno on jo takana (kaksoset), niin ei itselleen mitään voi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun tarinaani kun kuulosti niin tutulta! Mulla oli alkuraskaudesta pahoinvointia niin että alko viikolla 7+0 ja oli joka päivä pahaa. Sit yhtäkkiä viikolla 8+0 ei ollutkaan enää yhtään paha olo ja mä kans ajattelin että näinköhän se meni kesken (mulla myös keskenmeno takana). Mutta täällä vatsassa se vaan kovasti potkii eikä paha olo vaivannut sen koommin, mulla se vain loppui niin aikaisin, sitä kesti vaan viikon. Hyvin intensiivisen viikon.

tsemppiä!

vanilja ja masu rv 36+4

Vierailija
2/4 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Juuri kun luulet päässeesi pahoinvoinnista eroon, se yleensä alkaa uudelleen. Välissä voi olla hyviä päiviä ja sitten ollaan taas aallonpohjalla.

Neljä raskautta kokeneena ja kaikissa enemmän tai vähemmän pahoinvoineena voin kertoa, että pahoinvointi voi olla ympärivuorokautista, painottua joko iltaan tai aamuun tai vaivata muutamana päivänä, alkaen taas uudelleen juuri kun luulit olevasi voiton puolella...useimmilla olo helpottaa ja olo alkaa tuntua normaalilta viikon 12 jälkeen, jopa aiemmin, mutta on myös heitä onnettomia, jotka oksentavat vielä synnyttämään mennessäänkin :)

Kanelisokeri 28+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan kuten muutkin on jo sanoneet! minulla rv12+5 ja pahoinvointi vaihtelee edelleen! välillä ei mitään ja välillä taas kaikki yököttää. varsinkin alussa oli paljo sellasia päiviä. ja sitä pahoinvointia oli ja on muulloinkin kuin aamuisin.

että ole ihan huoleti! pidät vaan huolen että saat nestettä(vettä) tarpeeksi.

Vierailija
4/4 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa.

Mulla alkoi pahoinvointi 7. viikolla ja vieläkin päällä - nyt siis menossa 17.viikko. Ja välillä tosiaan ollut parempia päiviä, että kuvitellut että nytköhän se loppuis, mutta ei... Sen oon kyllä huomannut että jos on nukkunut huonosti, niin pahoinvointikin on massiivisempaa.

No kyllä tässä parina viime viikkona on ihan oikeastikin helpottunut olo, mutta edelleen tulee huono olo, jos on kaksi tuntia pidempään syömättä, samoin syömisen jälkeen tulee huono olo. Ja aamulla hampaiden pesu on aika mahdotonta hommaa.