Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Jos sinä saisit yksinvaltaisesti päättää, niin miten rankaisisit
27.11.2008 |
pedofiileja ja lasten kiduttajia?
Kommentit (8)
koska se on kallista ja terveydenhuoltoa vaivaa jo muutenkin resurssipula.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kastraatio, julkinen häväistys kaikille lapsille vääryyttä tekeville sekä varmaan jonkinlaista terapiaa.
...miksei siis tässäkin tapauksessa! Joo, enkä minäkään ole sairas, enkä nauti kenenkään kiduttamisesta. Mutta tuo jotain niin käsittämättömän pahaa, että ei paljon sympatioita heru!
Vankilaa ja pakkohoitoa.
Olen terve enkä fantasioi millään kidutuksilla tms.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
silmä silmästä...tungetaan tietenkin jotain niin isoa kuin pedofiili tunkee pieneen..