Suututtaa, kun ihminen jolla on yskänrokko levinneenä ympäri poskia, saa olla asiakaspalvelutyössä!
Sairaslomalle joutaisi muita sairastuttamasta, joukkoepidemiaa aiheuttamasta
Kommentit (7)
ei se taida olla sairaslomaan oikeuttava syy. Lääkettä olisi syytä hakea lääkäristä
vie yleensä yleiskuntoa alas. Olen itse saanut aikoinaan sairaslomaa kun koko kasvot oli turvonneet toispuoleisiksi ja väsymys oli hirveä. Sittemmin reseptilääkkeillä miltei olen päässyt eroon koko riesasta.
Varsinkin asiakaspalvelutyöstä. Mulla oli neuvolan kätilönä nainen, jolla oli koko ajan herpes. En päästänyt semmoista kotiini vauvan synnyttyä. Hän ymmärsi hyvin. Silloinkin hänellä herpes päällä.
Kävin gynellä, joka koko ajan nyppi herpestään. Mainitsin siitä hänelle. Iljettävää, kun laittoi hanskatkin käteen siten, että laittoi sormet paikalleen paljaalla kädellä. Mä häntä sitten toruin ja laitoin ite hälle uudet h anskat.
Jos on koko ajan herpes, pitää käyttää ehkäisylääkettä. Aciclovir Ranbaxy tai miten se meni. Joku semmoinen kumminkin. Sitten ei enää tuu ollenkaan.
Sitä lääkettä ei voi syödä jatkuvasti.
Olen kyllä sitä mieltä, että ammateissa, joissa sen voi helposti tartuttaa muille, esim. gyne tai neuvolan terkkari, niin pitäisi kyllä jatkuvasti rakkulaisen herpestä kantavan miettiä alan vaihtoa.
Minun mieheni on syönyt jo 8 vuotta herpeksen estolääkettä ja ei ole tullut kertaakaan. Ennen tuli kerran kuussa.
niin se tartuttaa ennen ja jälkeen näkyvien oireiden.