Vanessa on hajuton, mauton ja variton. Ei se sovi juontajaksi. Pitas puhua enemman " ulospain" , nyt puhuu " sisaanpain" . Liian arka esiintyja.
Kommentit (18)
OIkeesti, katsoin juttua vain hetken, mun mielestä Vanessa oli kanssa kiva, nätti- ei nyt mitään elämää suurempaa, mut mikä semmoista enää onkaan- kun kaikki kansa pyörii tositv-ohjelmissa kuvittelemassa itsestään ihmeitä. Vane sopii hommaan- ja työ tekijäänsä opettaa- on kohtapuoliin yhtä taitoa ja kokemusta rikkaampi toisin kuin eräät joiden jäkätys kiertää samaa kehää täällä av;lla:D
Kyseessä taas homma joka näyttää helpolta muttei sitä varmastikaan ole. Muistaakseni ellakin oli pekkä vikojen ja tyhmyyksien ilmentymä. Mistä ihmeestä saatais semmoinen kloonaamo mistä pukkaa ulos av-mammojen mieleisiä julkkiksia. Koska oikeat ihmiset ei näytä kelpaavan.
Ei varsinaisesti juonna. On markobjuströmin parina.
Ei sen tarvi sanoa mitään. Seistä vain siinä parin vierellä.
Eli kai se on oikeassa paikassa.
Mutta miksi Maria lund ei sano mitään, kun aina muissa pareissa se julkkistähti puhuu? Marian tilata joutuu puhumaan se ammattitanssia.
Ohjelmaon tassii tähtienkanssa.
Katsopa tuo keskustelun otsikko uudestaan, vastasin tuohon. Ymmärrän, että toiset tykkää Vanessan tyylistä, ja toiset taas tykkää vähemmän. En vihaa häntä ihmisenä, juontajana ei ole niitä parhaita. Kasvakaa aikuiseksi ihmiset, ei me kaikki ajatella samalla lailla. Minua tosiaan ottaa päähän tuo natsimainen toisten ajatusten lyttääminen. En tietääkseni sanonut mitään loukkaavaa, muuta kun että tunnen myötähäpeää. Entäs sitten???
Sitten kun vihdoin tulee Vanen vuoro, niin eihän se ehdi sanoa kuin, että katsotaan tuomarien pisteet. Ei mitään mahiksia kun ohjaaja sun muut huutaa korvaan, että kiire on.
Vanessa on luonteva ja sujuvasanainen ja selkeä ääninen juontaja. Pidin heti ensimmäisestä ohjelmasta lähtien. Ainakin on miljoona kertaa sitä ärsyttävää Ellaa parempi. Ekassa lähetyksessä Vane kyllä käytti käsiään liikaa, tv:ssä ei voi liikkua samalla tavalla kuin livenä. Nyt oli jo rauhallisempi.
Ehkä vähän vaisu, mutta istuu hommaan ihan mukavasti. Mies tosin tänään kysyi, että miksi Vanessa halusi tänään näyttää Kike Elomaalta :)
Vierailija:
Mies tosin tänään kysyi, että miksi Vanessa halusi tänään näyttää Kike Elomaalta :)
halventaa, nimitellä jne hänen persoonaansa. Ja sehän ei ole kovinkaan monelle tälläkään palstalla selvää. Toisen persoonan halvetaminen on törkeää käytöstä ja kertoo paljon kirjoittajan itsensä arvomaailmasta, myös täällä netissä. (ja nimenomaan kasvottomana) Ihan luuserihommaa. Ap nimenomaan mainitsi montakin halventavaa adjektiivia kuvaamaan Vanessaa itseään. Työn kritiikin kestää vähänkin ammattilainen, mutta omaan persoonaan kohdistunut pilkka on ihan samalla väkivaltaosastolla kuin vaikka koulukiusaaminen- josta täällä niin hurskastellaan. Vaikka olisi aikuinen ja julkisessa ammatissa, tuollainen satuttaa aina- ja varsinkin herkkää ihmistä. Näin täällä äidit harrastaa julmaakin julmempaa väkivaltaa ja vielä raukkamaisesti- kiusattu ei voi tietää kuka häntä haluaa vahingoittaa.
Miten sellaiseen voi uhrata niin paljon aikaansa ja energiaansa, että inhoaa ja arvostelee heitä intoa puhkuen. Se on vaan viihdettä, hyvät ihmiset! Älkää ottako sitä vakavasti...
hyvät ja huonot päivänsä, hyvät ja huonot puolensa, traumansa, pelkonsa, unelmat, toiveet, puutteet ja vahvuudet ulkonäössä yms.
ja jotka kaikesta tästä huolimatta uskaltavat ottaa julkisen epäonnistumisen riskin- eli heillä on tosi paljon rohkeutta. Ja jotka oppivat sen vuoksi elämässä paljon tärkeitä asioita, joita toisten persoonaa arvostelemaan alentuvat ihmiset eivät opi ikinä. Arvostan itse kaikkia ihmisiä joilla on rohkeutta laittaa itsensä peliin, oli se peli sitten mikä vaan. . Mitä herkempi on, sen enemmän rohkeutta vaatii. Sellaista rohkeutta ei esim. tällä palstalla tule vastaan juuri koskaan.
ettei 100% pidä heistä. Ei kaikista tarvitse pitää, eikös nämä makuasiat ole aika henkilökohtaisia?? Ei tarvitse tietysti ihmisiä julkisesti solvata, mutta en usko että esim. Vanessa on NIIN herkkä, että hän kestäisi VAIN ja ainoastaan positiivista palautetta.
jos aina hakee kaikesta kaiken mahdollisen vian, ei ikinä voi itse yrittää mitään:( omaan nilkkaan noilla kolahtaa tuo raukkamaisuus. Suorituspaineisiä, itseäänkin inhoavia ihmisiä nuo. Mä tunnen monia jotka yrittävät- ja he poikkeuksetta arvostavat myös muiden yrityksiä. sitten tunnen niitä jotka ovat todella epävarmoja, suorituspaineisiä ja ihan sikakateellisia ja katkeria. Niin se menee.
esim. täällä. Ei kukaan pidä kaikista, eikä sustakaan kaikki pidä, mut jotain rajaa on silti siinä miten toisesta ihmisestä puhutaan. Ainakin jossain piireissä. Ja kritiikki työstähän on aina oikeutettua. Se vaan on niin että paskan puhuminen toisesta on sitä luuserihommaa. JOhon harvoin riittäis edes pokkaa nenäkkäin.
Ja olen samaa mieltä siinä, ettei julkisuuden henkilöt ansaitse haukkumista, ja privaatin elämään tunkeilua jne. Mutta minun mielestäni, he eivät ole kritiikin yläpuolella.
Kritiikki tarkoittaa työhän/tekoon kohdistuvaa kommentointia. Persoonaan kohdistuva " kritiikki" on VÄKIVALTAA. Miten helvetissä te kasvatatte lapsiannekaan kun tällaiset jutut on ihan hakusessa?
Aina kun tulee sen vuoro sanoa jotain, niin hävettää jo valmiiksi, että mitä se sönkkää...