Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johanna Tukevainen - mielipiteitä.

Vierailija
16.03.2008 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joskus ollut nuori kaunis nainen, joka ei huomaa, että vuodet ovat nyt vierineet, eikä enää kannattaisi pukeutua ja meikata samoin.

Pinkit kireät kuteet, blondaus ja barbiposeeraukset ovat ehkä ok työssä Dollsina (roolissa nukkena) mutteivät vapaa-ajalla.

Vierailija
22/33 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin tavallisen näköinen, pulleahko tyllerö.

T Samassa koulussa ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoissa piireissä.

Vierailija
24/33 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedättekös siskokullat miten ja millä sinne hotellihuoneeseen on päästy?? Kyllä siinä on jo täytynyt vähän revitellä ja levitellä ja esitellä parhaita puoliaan, että tollanen karju ottaa huoneeseensa...

Tollaset tunnetut rokkikukot ei naisia huoneeseensa juttelemaan kutsu.

Vierailija
25/33 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kuulkaa kovin paljoa oikeasti vaadi, että pääsee tapaamaan jotain d-listed julkkiksia. Tukevainen luulee ilmeisesti olevansa samalla linjalla PCD:n typyjen kanssa?

Kattokaa nyt niiden kuvia siellä glamour dolls sivuilla. Suoraan kuin jostain venäläisiä vaimoja toimittavan firman katalogista! Kuka tahansa hiprakassa oleva nainen pystyy samanlaisiin tanssisuorituksiin kuin nuo esityksissään.

Tukiainen on niin järjettömän tyrkky (kuten Kuppilakin) että kuvia hiipuvien tähtien kanssa varmasti on saatu napsittua.

Säälittävintä koko hommassa on se, että nää naikkoset luulee oikeasti olevansa menestyviä, kauniita ja TYYLIKKÄITÄ, eivätkä tajua, että puoli Suomea nauraa heille.

Vierailija
26/33 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joku, jonka elämän kohokohta on tapaaminen (ja nimmarin saanti) Vesa Keskisen kanssa. On nääs ollut " piireissä" Suomen eliitin kanssa. BBBBUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Vierailija
27/33 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain ihmellistä prinsessaunelmaa elävä kolmekymppinen, rupsahtanut eukko.

Kroppa rupsahtanut ja selluliittinen, tanssitaitoa ei nimeksikään, puhetta glamyyrisestä elämästä riittää mutta mikä on totuus??

Ainakin tytöt tuossa tanssiryhmässä vaihtuvat useammin kuin useimmilla pikkuhousut, joten mitään kovin glamourista tuo dollsina olo ei taida olla...

Vierailija
28/33 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisäinen kauneus :)

Vierailija:

ne näppylät varsinkin!!! eikä muutenkaan mitenkään kaunis! kroppakaan niin ihmeellinen oo..

Vierailija
29/33 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat pari vuotta sitten keikalla, ensin vähän ärsytti olla naisena siellä, olin kieltämättä ensin mustiskin mun miehelle, että katsotaan kohta puolialastomia naisia... no, kun ne sitten aloittivat " tanssinsa" niin kansa oikeesti NAUROI tikahtuakseen:))) se oli hauskaa!!!! ne oli NIIN huonoja, huojuivat korkkarit jalassa ja pyllistelivät miehille, sellanen poikaporukka alko sitten huutaa siellä " buuuu, menkää himaanne, hyi helvetti" jne... ja ne oikeesti huusi niin kovaa että dollsit kuuli sen, ja tuli itelle vähän paha mielikin sitten näitten naisten takia...

Vierailija
30/33 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa oli, mut en silti kuvittele sen olleen jotain glamouria. Tavallinen mukava loma.

Olen pyytänyt Leonardo DiCapriolta nimmarin mun äidille. Ja kännykkän kameralla mies otti meistä kuvankin, mutta en silti koe olevani missään " piireissä" vaikka kuvauspaikkana oli Lahaina Town Mauilla. Eikä Leo ole mun bestis vaikka meistä kuva onkin otettu :) Eikä Nicholas Cage ole mun kamu, vaikka mä olen istunut sen vieressä. (Nicholas tuskin tuota tilannetta noteerasi minksikään)

Vierailija
31/33 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä lainkaan ihmisiä, jotka puolustelevat tätä naista tai ovat hänen puolellaan tässä Ike-viesti-sotkussa!

Vierailija
32/33 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loistavaa huumoria. Löysin kaikki Tukevaisen Johannan videot hänen blogilta

http://johannatukevainen.blogspot.fi/

tosi hauska.

Vierailija
33/33 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksun glamouri on kuvatodisteiden perusteella paskaisissa stringeissä kulkemista, virtsaamista asemalaiturille, sammumista eri paikkoihin, kaatuilua pikkukoiriensa päälle. Erityisen luxusta on turpavärkki, joka näyttää Bart Simpsonilta kaikkien täytepistosten jälkeen. Putkassa on yövytty toistakymmentä kertaa ja käräjäsalit tulleet tutuiksi ja ehdotonta tuomiotakin on jo langetettu.

Ja ei, en ole "kateellinen, ruskeatukkainen Siwan kassa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän