Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun vauva masu on ihan oikeassa kyljessä :(

Vierailija
09.03.2008 |

Jotenkin tuntuu hullulta kun kaverit kaiholla muistelee omia mahojaan ja kuinka kaipaavat niitä... mä en ymmärrä tää mun vauva on aivan täällä oikeassa kyljessä, olo todella hankala ja kohdun pohjan korkeuskin on vielä aivan jätti iso...

missä teidän masut ovat olleet?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte ku supistaa niin maha on ihan kallellaan oikeelle päin, tosi vinhan näkönen! :D

Vierailija
2/11 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kellään nähnyt tällasta eikä kukaan ole puhunut että näinkin voi olla :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kultaa muistot. Ei kenellään ole kovin mukava olo enää viimesillä viikoilla, mutta jostain kumman syystä niitä aikoja myöhemmin muistelee kaihoisasti. Ja kaipaa sitä jättimahaa...

Vierailija
4/11 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä raskauden ihanuus on kaikkien naisten salaliittoteoria meitä ekaa odottavia vastaan :)

tästä raskausajasta olen nauttinut ehkä kuukauden täysin rinnoin muuten on ollut aina vähän kelju, hankala tai kamala olo...

miks naiset tekee näin?

ap

Vierailija
5/11 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu että tuo vasen puoli on melkeinpä tyhjillään kun vauva on niiiiiiiin oikeassa reunassa että tuntuu kuin kyljestä tulis läpi.

Ja nyt kun vauva on jo niin iso niin saa aikaan varsinaisen " tasanteen" tuohon oikean rinnan alle. Esikoinen sanoikin ku sohvalla istuin että " äiti, tuo sun maha on niinku pöytä!" :D Ja niin se välillä on! Sf-mitta mulla ei mikään hurja oo, muutama päivä sit se oli 33cm...

Nyt on menossa 38+4 ja iso vauva tulossa, syntymäpainoarvio on 4,5kg.

-2-

Vierailija
6/11 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-2-

Vierailija
7/11 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sf-mitta 37cm silti ultrassa sanoittiin että normaali kokoinen vauva tällä hetkellä... viikon päästä uudestaan ultraan :(

jännittää aivan sairaasti

Vierailija
8/11 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa vaan se että jos kasvaa tuosta isommaksi nii voi tulla repeämiä ym. ongelmia. :(

Mutta tosiaan aiemmissa synnytyksissä ei oo ollu mitään ongelmia, lääkärikin sanoi mulle nyt että täytyy hattua nostaa ku oon kaks noin isoa tehnyt ilman mitään vaikeuksia. :D

Niin että täytyy vaan luottaa siihen että nytkin menee hyvin. :)

-2-

Vierailija:

Mahtuuko tulemaan alakautta? Mulla viikkoja vähemmän, mutta isoa vauvaa enteillään...

Vierailija:

-2-

Vierailija
9/11 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ultran mukaan vauva on melko pieni. Ei taida ihan käsikädessä noi mitat mennä.

Mulla vauva on majaillut koko ajan aika keskellä. Punkee peppua mun napaan=).

Koko raskaus on ollut aivan ihanaa aikaa. Ei mitään vaivoja toistaiseksi, kop, kop... Esikoista odotan.

Vierailija
10/11 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on täällä huolesta sekaisin kun sf-mitta niin iso ja vauva punkee rintojen välistä kohta pihalle :)

ap

Vierailija
11/11 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ilmeisesti niin tilava lantio että vauva uppoaa sinne hyvinkin kummasti. :)

Siis se on ihanaa jos selviää raskaudesta ilman vaivoja!

Ite selvisin viikolle 37 ilman _mitään_ ja sitten se alkoi, turvotus, selkäsäryt, lantiokivut ja kaikki muut vähemmän kivat...

Ja nyt on semmonen olo etten enää hetkeäkään kestä näitä pitkän pitkiä päiviä, vaikka yrittää ajatella että tää on nyt viimeinen raskaus minkä mä pääsen kokemaan.

Tietysti oman osansa näyttelee tuo vauvan suuri koko -pelko...

-2-

Vierailija:

ja ultran mukaan vauva on melko pieni. Ei taida ihan käsikädessä noi mitat mennä.

Mulla vauva on majaillut koko ajan aika keskellä. Punkee peppua mun napaan=).

Koko raskaus on ollut aivan ihanaa aikaa. Ei mitään vaivoja toistaiseksi, kop, kop... Esikoista odotan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan