Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HELP!VINKKEJÄ 2 JA 4-VUOTIAITTEN SYNTTÄRIKEKKEREIHIN!

16.03.2008 |

Kokeneemmat,

antakaaa vinkkejä mitä olisi helppo ja kiva tarjota lasten synttäreillä ja onko tavanomaista järjestää jotain leikkejä lapsille vai meneekö ohjelma omalla painollaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkunakkipizzat, jauhelihahyrrät, coctailtikut(mieletön suosio:nakkia, lihapullia, viinirypäle, juustoa, pikkumozzarellapalloja, coctail tomskut yms.Laitoin tikkuun ja tökkäsin foliolla päällystettyyn puolikkaaseen kaaliin), ranskalaiset, nakit, pikkulihapullat, pikkuhodarit (cittarista ainakin saa ostaa sellaisia pieniä hodarisämpylöitä, ovat säilöntäaineettomia jne. Näistäkin lapset tykkäsivät), kurkku ja porkkatikkijakin on ollut. Tossa nyt jotain noita suolasia, mitä tuli mieleen. Itse teen aina jonku erikoisemman kakun(auto, paloauto,Cars Luigi, juna...). Sitte keksiä ja jätski on ihan ehdoton. Popcornista lapset tykkäävät myös. Muffinsit myös helppoja tehdä.

Ohjelma on ollut ongintaa, joka saavuttaa kyllä joka kerta suuren suosion. Muuta ohjelmaa ei ole vielä ollut (esikoisemme on 4v) eikä mielestäni ole tarvinnukkaan. Lapsista on hauskaa vain leikkiäkin.

Vierailija
2/2 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni lasten synttäreiltä on, että lapset syö kyllä aika vähän, eli liikaa ei kannata vääntää tarjottavaa. Suolaisista parhaiten uppoaa aina coctail-tikut ja kasvis/hedelmätikut (esim. kurkkua, porkkanaa, kirsikkatomaatteja, paprikaa, omenaa, viinirypäleitä); niiden lisäksi olen vääntänyt pikku pizzoja, joita jäi hirveästi yli, pieniä kerrosleipiä, joita myös jäi kovasti yli, suolaisia muffinseja joita ei syönyt juuri kukaan jne. Jos synttärit osuu ruoka-aikaan niin ranskalaise ja nakit/lihapullat, hampurilaiset yms. uppoaa mutta muiden ruokien kanssa on vähän niin ja näin. Makeista menee parhaiten keksit, karkit ja jäätelö; kakkua menee aina niin vähän että viimeksi tein sen sijaan " jäätelökioskin" , joka sai suuren suosion. Niin ja sipsit, popparit ja erilaiset naksut maistuu aina. Itse olen todennut että lasten juhlissa kauhea leipominen ja tarjottavien vääntäminen menee aika hukkaan, kun se on sitten se tuttu ja turvallinen kaupan hyllyltä haettu keksi yms. mikä maistuu parhaiten. Toki jos on innokas leipja muutenkin niin saa ainakin hyvän syyn leipoa, mutta itse en sellainen ole. Ohjelmaa noin pienillä ei mielestäni kovin paljon tarvi olla; onginta toimii aina ja esim. pullon pyörityksellä lahjojen avaaminen on ihan mukava. Isommilla kannattaa ohjelmaa miettiä koska juhlat menee ainakin pojilla muuten turhan riehakkaiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla