Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurissa pinnunoidat kävivät, vaan ei meillä!! Lanttu auki täällä ihmettelen

Vierailija
16.03.2008 |

namilaari sylissä..

Ois varmaan pitäny heittää kourallinen perään ja huutaa " pitäkää tunkkinne!"

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudunko mä itte syömään nää virpomispalkkiot??

ap

Vierailija
2/15 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. En ole pitkään aikaan muistanut tuota " pitäkää tunkkinne" -vitsiä ja rupes ihan hervottomasti naurattamaan. :)

Vierailija:

Joudunko mä itte syömään nää virpomispalkkiot??

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy saattaa olla vaikka kukka ikkunalaudalla joka näyttää pelottavalta tai sitten on tarkat osoitteet missä saa käydä.

Vierailija
4/15 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkaisuksi.

Nyt mä kyttään ikkunasta josko toimis...

ap

Vierailija
5/15 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

¿Mies ajoi synkkää metsätietä ja yhtäkkiä rengas puhkesi. Mies ei pystynyt vaihtamaan rengasta, koska hänellä ei ollut tunkkia. Hän lähti kävelemään eteenpäin ja noin viiden kilometrin jälkeen hän näki maalaistalon ja käveli sen pihaan. Mies jäi miettimään: - " Ei niillä varmaan ole tunkkia, ja jos niillä on, niin lainaisivatkohan ne sitä minulle" ? No, mies tuli siihen tulokseen, että talossa on tunkki, mutta asukkaat eivät lainaisi sitä miehelle. Mies nappasi maasta kiven ja heitti sen ikkunan läpi ja sanoi: - " Pitäkää tunkkinne!¿

Vierailija
6/15 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että aikuiset on tehneet tästä virpomisesta sellaisen " lapset laitetaan kerjuulle" -jutun ja se on latistanut virpomista. Meillä ei lapset uskaltaneet mennä muille kuin parille tutulle kun oli sellainen mieli että " jos ne sanookin että ei saa ja rupee itkettämään" :( Ja tiedän että naapurustossa on kilttejä vanhoja tätejä ja setiä jotka odottaa palkkioiden kanssa.

Vierailija
7/15 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taida tulla lisää (:

Vierailija
8/15 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leimataanko mut ihan namutädiks, jos meen tohon postilaatikolle jakamaan noi namit iltapäivällä?

Vierailija
9/15 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itse laseten kanssa kiertämässä noin 10 tuttua perhettä, valikoiden vain esim 1 ovi per talo/rappu ihan siitä syytä että tälläkin palstalla on PALJON kiukkuisia " älkää tulko meille" eukkoja. Emme ringittäneet yhtää ei-lapsi-perhettä emmekä puolituttua vain ainostaan ihan jokapäivisiä tuttuja, joiden lapset vastaavasti tulee meille.

Ei nykyään uskalla mennä joka oveen, niin paljon ihmiset vastustavat virpomista.

Vierailija
10/15 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin lapsiperheessä useammat. Mutta ihan ymmärrettävää toisaalta, en minäkään haluaisi (tulevia) lapsiani poltettavan roviolla jos vahingossa eksyy av-mamman ovelle ;o)

Vierailija
11/15 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken kävi söpö poika ovella, ja ihan yksin! Ihana!

Ja ihan kysyi saako virpoa, toivotti hyvää pääsiäistä!

Ois pitäny antaa sille vielä enemmän namia...

ap

Vierailija
12/15 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kävimme (siis minä kuljin mukana) vain tutuilla ovilla. Puistokaverit ja tarhakaverit ja naapurit, siis ne joissa tiedämme olevan virpoja omastakin takaa ja jotka tykkäävät virpojista.

Ainuttakaan " tuntematonta" ovikelloa ei lapset soittaneet. Itse toki toivoisin meille enemmänkin virpojia, muuten tulee ähky noista suklaamunista...

Vierailija
13/15 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapsemme suunnittelivat näin:

- niillä on pikkuvauva, jos ne suuttuu jos me vaikka herätetään se, niin ei mennä niille

- se on aina niin vihaisen näköinen se täti, kerran se huus jotain Antille, naapurin Antille HUI!! Ei mennä, se voi huutaa meillekin

Pienen keskustelun jälkeen menivät koko piahpiiriin, koska meillä koko piha on tuttuja, nii voisivat pahoittaa mielensä, jos jollekulle ei mentäisi.

Vierailija
14/15 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kun tänä vuonna virpojia ei näy? Kerrankin kun olisi monta suklaamunaa varattuna!

Vierailija
15/15 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sellainenkin lapsi joka ei osaa vielä lukea, uskaltaa tulla koputtelemaan ovelle.

Lapsia jännittää se, että heidät torjutaan. Vaatii paljon rohkeutta mennä outojen ovien taakse ja jos vastaanotto on tyly....mieluummin käyvät tuttujen ovien takana.

Minä aion ensi vuonna laittaa " saa virpoa" -kyltin oveeni. Ja jatkan samaa tapaa luultavasti niin kauan kuin henki pihisee.