Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltasanomien nettisivuilla on totuus maalaisten "ajotaidosta"

Vierailija
27.11.2008 |

Terveisiä vaan Seinäjoelle!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi autoa ajaa vastakkain ja jo on kolari todellisuutta. Miten mahtaisi näille taitoajajille käydä kehäykkösen aamuruuhkissa... Tai helsingin keskustassa 40 kilometrin tuntivauhdissa perjantaina kolmen jälkeen?

Vierailija
2/9 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonostihan nuo pkseudun aamuruuhkat ja muu liikenne liikkuu kun kun siellä törpöt maalaiset juuri ajeleekin. yli 80% pääkaupunkilaisista on muualta kuin pääkaupungista.... vähän älytöntä moittia muuta suomea. katsokaa törpöt vaan peiliin täällä pääkaupunkiseudullakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja helsingin junantuomat aloittako taas tätä urputtamista. Häkellyttävän suuri osa kaikista kuskeista on ihan uskomattoman surkeita ajajia ja ne, jotka kuvittelee osaavansa ajaa hyvin on yleensä kaikkein huonoimpia...

Vierailija
4/9 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen pikkutytönkin päälle ajaa joku ihan paljasjalkalainen helsinkiläinen ja taisi tyttö vammautua loppuiäksensä...muistaako joku?

Vierailija
5/9 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pieni paikka että ihmettelen miten se on kaupungin statuksen koskaan saanut.

-Nimim. asuin 6 vuotta Seinäjoella.

Seinäjoki=maalla? Heh heh....

Vierailija
6/9 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se on ihan maaseutua. Onhan siellä keskusta joo, mutta aika pieni ja siihen se kaupunkilaisuus sitten jää, loput seinäjoesta on maaseutua näin Helsinkiläisen näkökulmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltalehen vai sanomien sivuilla ja ptii tulla tänne kattoon joko on ursputus alkanu :D te ootte kaikki niin naurettavia!! siis asun ite pääkaupungissa ja maalta kotosin mutta mä saan niin hyvät naurut näistä ketjuista aina!

Vierailija
8/9 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltalehen vai sanomien sivuilla ja ptii tulla tänne kattoon joko on ursputus alkanu :D te ootte kaikki niin naurettavia!! siis asun ite pääkaupungissa ja maalta kotosin mutta mä saan niin hyvät naurut näistä ketjuista aina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä sitten se Audi-kuski Helsingissä 2002? Ajoi suojatiellä pikkutytön (liikennevalot silloin punaisina) kuoliaaksi ja pakeni paikalta. Soitti muuten lehden toimitukseen kun yliajajan auto oli lehdessä väärän mallinen. Niin hän soitti ja korjasi että oli kyllä isompi ja tehokkaampi Audi.

sen pikkutytönkin päälle ajaa joku ihan paljasjalkalainen helsinkiläinen ja taisi tyttö vammautua loppuiäksensä...muistaako joku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä