Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska viimeksi oksensit ja miksi?

Vierailija
15.03.2008 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään voisi kulkea kaupungilla öisin, kännisten oksentelijoiden varalta. Yleisiä vessoja välttelen. jne. jne.

Vierailija
2/11 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin ottamaan jotain ulostuslääkettä ennen kun menin röntgeniin. Tuli sitten kummastakin päästä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus vaivaa mulla, vaikka viikkoja jo 36 täynnä! Alussa sitä pahoinvointia ja herkkää oksennusrefleksiä, myöhemmin närästys laittaa oksentamaan ja se sama herkkä oksennusrefleksi. Aina jos pesen raskaana ollessa hampaita, oksennan, ihan aina.

Vierailija
4/11 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mula oli kesällä outo mahatauti, ensin olin ripulilla aamusta saakka ja ei ollut mikään paha olo. ei nyt ruoka maistunu mut ei sellanen paha olokaan mikä yl. aina mahataudissa. sit, yhtäkkiä, ihan parin sekunnin varoajalla tajusin että laatta lentää. onneks oli pyykkivati ja tyhjillään vielä, vieressä. toisen kerran viel sama toistui ja sit ei muuta. paitsi voimat pois sen jälkeen.

jos on pakko oksentaa, niin sit tollai ettei tarvii kärsii pahaa oloa. mutta se itse yökkäys kunse tulee ihan pakolla se on kamala tunne. en ihmettele miksi lapsenikin itkee kun tajuaa oksun olevan tulossa.

13

Vierailija
5/11 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa pelkään oksentamista. Ja jos joku toinen oksentaa, se ällöttää mua. Se haju ja oksentamisen ääni jne. YÖK.

T:17 (vai mikä mä nyt olinkaan, se, joka on oksentanut viimeeksi lapsena)

Vierailija
6/11 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppua tai tämän alkua, yrjö tuli kun ressi oikein jylläsi.

oksennan muutenkin lähes aina, jos sairastan vaikka vain flunssaa.

Vierailija
7/11 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paljon tullut, mutta helpotti

Vierailija
8/11 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut migreeniä, raskauspahoinvointia, matkapahoinvointia mutten millään kykene oksentamaan.

Vierailija
9/11 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli migreeni.

Vierailija
10/11 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulin kans olevani ainoa! ihanaa etten ole.

noloa jotenkin olla 27v ja pelätä oksentamista...

sattunu hyvä onni raskauksissakin (2kpl) mulle kun ei ole tarvinnu oksentaa, ei edes voida oikeestaan pahoin.

jos kuulen lapsen hoitopaikassa(pph) olevan mahatautia, suunnittelen puolitosissani miten saisin pidettyä lapsen poissa hoidosta jonkin aikaa... alan voida pahoin ajatuksesta että minä tai joku muu oksentaa. pelkkä äänen kuuleminen saa palan kurkkuun...

enkä tiedä mikä siinä niin pelottaa...

Vierailija
11/11 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä johtuiko lähestyvästä synnytyksestä vai raskausmyrkytyksestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän