Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maikkarin teksti-tv: n chat 2000-luvun alussa

Vierailija
16.08.2014 |

Siellä oli aihe vapaa-tyylinen sivu, oli myös seuranhakusivuja, mutta se vapaan keskustelun osio oli ainoa hauska. Sielläpä sitä viikonloppuöinä tuli hengattua silloin tällöin, välillä Music TV:tä vilkuillen. Tutustuin muistaakseni pariin tyyppiin sitä kautta, joista yhden tapasinkin! Oli ihan kiva kaveri mutta ei meistä tullut paria... :)

Telkkarissa oli muistaakseni myös niihin aikoihin joku älytön yöllinen chatohjelma jossa oli Jaajo jonkun naisen kanssa. 

Muistaako kukaan tuota maikkarin chattia?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin chattiin viestin vähän leikkimielellä ja sain muutaman pervoviestin ja yhden asiallisen. Tämän asiallisen kanssa on juttu jatkunut jo 14 vuotta :)

Vierailija
42/64 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 08:50"]Voi vitjat, nuo yöchatit oli just parhaita!! :D Siellä oli aina sellasta romanttista liipalaapaa. "Voi J olet elämäni rakkaus ja kaipaan sinua niin. M" :D

[/quote]

Niin kaipaanki:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko avautua omasta tekstiteeveeihastuksesta :), minä myös sain yhden kivan herkkismiehen numeron kirjainkoodina. Tekstattiin tosi paljon ja hän kirjoitti minulle kirjeenkin, laittoi valokuvansa. Vaikka tuntui että meillä oli välillä suorastaan telepatiaa niin kuvan perusteella hän oli mielestäni liian hyvännäköinen minulle, tuntui että oltaisiin oltu liian erilainen pari. Lisäksi hän oli herkkyydestään huolimatta ehkä vähän sellainen hurja poika.

Huokaus kuitenkin, terveiset I missä ikinä oletkin :).

Vierailija
44/64 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 04:12"]

Saiko Rita fudut kun piti liian pitkän tauon tms.? Mikä se oli se bändi jota Harry muisti aina ihqutella? Ei se Coldplay ollut mutta joku sellainen?

[/quote]

Se Harryn hehkuttama bändi oli Muse.

Vierailija
45/64 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistan, kun valvojat näkyivät vanhanaikasella tietokonevideoruudulla, sillä tavalla, että liikkuva kuva tuli jälkijunassa puheeseen nähden. Vapun muistan hyvin.

Vierailija
46/64 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mitä muistoja tuosta yöchatista tulee..tein paljon yövuoroja ja telkkaria pystyi pitämään työn lomassa auki. Siellä oli usein niitä muusikkovieraita, osa oli varmaan kännissäkin, ja se juttu oli aika väsynyttä. Jos Harry oli juontamassa karvalakki päässä, mua alkoi aina väsyttämään sen narisevan äänen kuuntelu ja ne musajutut. 

Mutta kuitenkin, erittäin hyvää seuraa yksinäisiin työ-öihin tuolloin!

Vierailija
47/64 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen juonnettu TV-chat alkoi kesällä 2000 ja juontajana oli Yasir Gaily.

Vierailija
48/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitipä käydä googlettelemassa vanhojen aikojen muistoksi tekstitv:n chatista juttua. Itsehän olin siellä valvojana jossain vaiheessa. Missähän muut vanhat tekstitv-chatin valvojat menee? :)

Vierailija
49/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja..... TJ

Vierailija
50/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko Perryn Vaasasta?
Kaikki naiset oli villinä siihen (97?) vaikka se oli selvä siiderimainos!

Vierailija
51/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:13"]

Muistatteko Perryn Vaasasta? Kaikki naiset oli villinä siihen (97?) vaikka se oli selvä siiderimainos!

[/quote]

Heh, muistan, ja Danaen myös.

Vierailija
52/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun yhden muikin nikki oli Nefriitti ja kirjoitin, että se tarkoittaa munuaistulehdusta :) Muikki väitti, että se tarkoittaa Egyptin hallitsijaa, joka oli itse asiassa Nefertiti. Kauhea riita tuli :D

Vierailija
53/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun nikki oli Silkki-Saara.

Vierailija
54/64 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä chatissa oli se pyllypakara-juontaja? joka teki myös koti chatteja

Vierailija
55/64 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitipä etsiä tällainen aihe, kun tuli yhtäkkiä vanha kunnon teksti tv mieleen. Siellä chattailivat usein mm. nimimerkit darra, haTTu, niKKe, Sea Tin, poritar, pirutar... mitähän muita. Ja sitten joku omien sanojensa mukaan söpö aikuisten isoja vaippoja käyttävä jellona poitsu etsiskeli päivästä toiseen seuraa. Mahtoiko koskaan löytää. Silloin taisi yleistyä tapa ilmoittaa ikä ja sukupuoli tyyliin N21. 

Vierailija
56/64 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lueskelin noita joskus. Muistan lähinnä vankilaan suunnatut viestit.

Vierailija
57/64 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 2005 tuolta 899 sai hyvin tytöistä juopottelu/seksiseuraa. Kymmeniä mimmejä tapasin ja kahden kanssa olen vieläkin seksisuhteessa.

M42

Vierailija
58/64 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitipä etsiä tällainen aihe, kun tuli yhtäkkiä vanha kunnon teksti tv mieleen. Siellä chattailivat usein mm. nimimerkit darra, haTTu, niKKe, Sea Tin, poritar, pirutar... mitähän muita. Ja sitten joku omien sanojensa mukaan söpö aikuisten isoja vaippoja käyttävä jellona poitsu etsiskeli päivästä toiseen seuraa. Mahtoiko koskaan löytää. Silloin taisi yleistyä tapa ilmoittaa ikä ja sukupuoli tyyliin N21. 

Tuolle leijonaharjalle laitoin viestiä, kun ärsytti se jankkaus "ei koskaan yhtään viestiä". Alkuun oli ihan asiallinen, mutta sitten kun en pariin tuntiin laittanut txtaria, D sai järjettömät kilarit, laittoi useamman viestin peräkkäin missä haukkui minut kaikilla maailman rumilla sanoilla.

Illalla laitoin viestin, jossa sanoin että en päässyt vastaamaan kun olen töissä sairaalan leikkaussalissa, eikä siellä saa pitää puhelinta.

Tää heppu jatkoi lirkuttelua ihan kuin hänen laittamaa paskamyrskyä ei olisi koskaan tapahtunutkaan...

Ihme tyyppi!

N44

Vierailija
59/64 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestit maksoi 0,99 euroa/kpl. Ihmettelin kenellä oli varaa chattailla niissä. Markka-aikana taisivat maksaa 5 mk/viesti.

Ja maksaa siitä, että sai sanoa vaan "Moi :)". 

Vierailija
60/64 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko puhuvan pään?

Kukapa unohtaisi? Vanhemmat taatusti ylpeitä, kun kakarat tuhlasi rahaa laittamalla puhuvan pään hokemaan satoja kertoja toimitusjohtajaa.

Tj tj tj tj tj tj tj tj tj

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi