Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö onko kotimaan lennoilla ihan ehdoton se käsilaukku + lentolaukku systeemi?

Vierailija
15.03.2008 |

Saakohan viedä sisään koneeseen yhtään ylimääräistä pientä laukkua?

Jatkan ulkomaille, mutta se ylimääräinen jäisi Helsinkiin, joten ruumaan sitä ei kannata laittaa kun lentää siten vähän turhan kauaksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet vaan ne laukkusi äläkä kysy lupaa keneltäkään.

Vierailija
2/2 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin harvoin olen lentänyt ja aikaisemmin ei ole ylimääräisiä laukkuja ollut...



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi