Lue keskustelun säännöt.
Tiedättekö onko kotimaan lennoilla ihan ehdoton se käsilaukku + lentolaukku systeemi?
15.03.2008 |
Saakohan viedä sisään koneeseen yhtään ylimääräistä pientä laukkua?
Jatkan ulkomaille, mutta se ylimääräinen jäisi Helsinkiin, joten ruumaan sitä ei kannata laittaa kun lentää siten vähän turhan kauaksi.
Kommentit (2)
Niin harvoin olen lentänyt ja aikaisemmin ei ole ylimääräisiä laukkuja ollut...
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Viet vaan ne laukkusi äläkä kysy lupaa keneltäkään.