Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti sanoen EN YMMÄRRÄ miksi joku haluaa enemmän kuin 3 lasta! Minulle jo 3 lasta olisi liikaa.

Vierailija
15.03.2008 |

4 lasta on jo lapsitehtailua, jossa ei tänä päivänä ole mitään järkeä, kun ottaa huomioon ympäristömme tilan ja ajattelee vähän globaalimmin kuin pelkästään Suomen tilannetta.

Väitän että ne, jotka lapsia tehtailevat, ovat itse asiassa huonosti koulutettuja, kunnianhimottomia lusmuja, jotka haluavat vain viettää hyvällä syyllä aikaa kotona ja nostella yhteiskunnan tukia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun mulla on mies joka tahtoo samaa eikä mitään järkisyitä mitkä pakottaisivat toiveesta luopumaan niin miksi en hankkisi?

Vierailija
2/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on päättelytaitosi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin ylemmän korkeakoulututkinnon omaava 12 vuotta työelämän palveluksessa viettänyt yhteiskunnan tukia huijaava lusmu

Vierailija
4/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

4 lasta on jo lapsitehtailua, jossa ei tänä päivänä ole mitään järkeä, kun ottaa huomioon ympäristömme tilan ja ajattelee vähän globaalimmin kuin pelkästään Suomen tilannetta.

Väitän että ne, jotka lapsia tehtailevat, ovat itse asiassa huonosti koulutettuja, kunnianhimottomia lusmuja, jotka haluavat vain viettää hyvällä syyllä aikaa kotona ja nostella yhteiskunnan tukia.

No, saatiin sitten yksi ja toinenkin olisi kelvannut, mutta ei kuulunut. Meni sitten vuosikausia ja päädyttiin vihdoin lapsettomuushoitoihin ja yllätys yllätys, tulikin kaksoset... Jonka jälkeen oletimme ilman muuta, että lapsiluku nyt on vähintäänkin täysi. Emmekä tietenkään vuosikausien lapsettomuuden kokemus takana pitäneet ehkäisyä niin kovin tärkeänä asiana siinä tilanteessa... :-) Arvaatte varmaan loput. t. akateemisesti koulutettu johtavassa asemassa työskentelevä neljän äiti

Vierailija
5/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis lapseton luuseri, joka on niin elämäänsä kyllästynyt että miettimällä miettii muiden elämää; kun se oma ei oikein onnistu

Vierailija
6/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 2 lasta.

t. ap

Vierailija
7/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä on käytävä elättääkseen perheensä. Ja taitaa olla korkeakoulututkintokin kaikilla.

Vierailija
8/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin perhepäivähoitaja, joka hoidan korkeammin koulutettujen äitienkin lapsia ja samalla vielä nostan yhteiskunnan tukia :D

Vierailija
9/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepäs Kiinaan ja ihmettel kun siellä 1,5 miljardia ihmistä saatuttaa tätä maailmaa. Että on ihan sama vaikka jokainen suomalinen tekis i15 lasta siinä " konkurssissa" ... Ja joskushan tämä maapallo häviää, jos olet sattunut koulussa läksyjä lukemaan...

Että tehkää vaan niitä lapsia, mitä enemmän niitä on sitä rikkaampi olet.

Aatehörhöt voi sitten steriloida itsensä jo ennen murrosiän ja lisääntymiskyvyn alkua.

Vierailija
10/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on yks hailee kuinka monta lasta jollain on, olkoon vaikka 15.

Vierailija
11/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään kaikki asiat jonkun oletetun kaavan mukaan, koska niin nyt vaan kuuluu tehdä...

Vierailija
12/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI PIENTÄ RESSUKKAA!

Vierailija
13/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ajattele niin globaalisti että suomalaisten pitäs sen takia kuolla sukupuuttoon että kiinassa yms maissa on liikaa ihmisiä!!

Lisäks jos on lusmu ja laiska ihminen niin todellakaan ei sillon tulis hankkineeksi paljoa lapsia. Kokeilepa itse hoitaa joskus yksin taloustyöt ja monta lasta samaan aikaan! Yhteiskunnan tuet ei tosiaankaan ole niin ruhtinaaliset että kukaan niiden takia alkais lapsia tekemään. Mielumminhan sitä kannattas olla työttömyyskorvauksella kuin kotihoidon tuella tai minimiäitiyspäivärahalla..Mietipä jo kululja. Iso asunto, iso auto ruoka, vaatteet jne jne..Onneksi järkevällä kuluttamisella pystyy säästämään..Jokainen on oman onnensa seppä, mitä järkeä on kivittää ne jotka ovat valinneet oman tapansa ja siitä ei kuitenkaan muut kärsi!!

Suurperheen äiti ja kohta kuusi lasta <3

Vierailija
14/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies maatalousyrittäjä, tulot todellakaan ei isot, mutta ei ole henkilökohtaiset menotkaan. Ihan mukavasti eletään, vaikka esim. lomille ei päästäkään työn sitovuuden takia.

Meillä on kaksi lasta, ja haluaisimme vielä kaksi lisää. Olen akateeminen, teen jonkin verran töitä lastenhoidon ohessa kotoa käsin. Jos saamme lisää lapsia, hoidan heidät ilman muuta kotona ainakin kolmivuotiaiksi, enkä koe mitenkään olevani lusmu. Olen samaa mieltä jonkun aikaisemman kirjoittajan kanssa siitä, että ei lapsikatraan hoito ole laiskan hommaa.

Nyt on hirveän paljon paremmat ajat taloudellisesti kuin esim. 1950-luvulla, jolloin melkein joka perheessä oli vähintään neljä lasta.

Ok, pääkaupunkiseudulla on täysin eri asia olla nelilapsinen perhe, asumiskulut ovat niin isot. Mutta halvemman asumisen alueella en oikein ymmärrä, miten neljä lasta ja heitä kotona hoitava äiti olisi mikään ihmeellisyys.

Vierailija
15/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti.

Vierailija
16/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos vielä tähän päivään mennessä huomannut että kas kummaa maailma kun ei pyörikään juuri sinun napasi ja sinun halujesi/ymmärryksesi mukaan?

Minä taas ymmärrän hyvin että ihmisiä on erilaisia ja kaikilla meillä on omat toiveemme OMASTA elämästämme, joten eihän se ole sinulta pois jos kaikki eivät satu haluamaan vin kahta lasta, vai onko?

Paljon avaramman maailmankatsomuksen minä ainakin olen lapsieni myötä saanut kuin sinä, mutta johtuisiko tuo siitä että minulla noita kultakimpaleita onkin 11?:) Ymmärrän silti hyvin myös niitä, jotka haluavat vain kaksi lasta, tai vain yhden tai jopa niitäkin, jotka eivät halua lapsia ollenkaan, kuvittele!!:)

Elä ja anna toistenkin elää omalla tavallaan, kiitos:)

t. 11 lapsen äiti, jolla ei ole edes uskonnollista " perustelua" lapsiluvulleen;D

Vierailija
17/17 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: pian neljän lapsen äiti, jolla korkeasti koulutettu mies.

Itselläni opistotasoinen koulutus, mutta kauhistus; olen työttömänä tällä hetkellä, silti tulemme omillamme toimeen ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän