Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ostin tänään neuleen, makso 98€, maksaisitteko itse?

Vierailija
15.03.2008 |

On kyllä superihana=)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täytyy myöntää että aika harvoin raaskin noin paljon maksaa paidasta.

Vierailija
2/23 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kyllä menisi koko kuukauden budjetti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ihana mieheni kannusti ostamaan kun siitä tykkäsin ja se sopi mulle<3. - ap

Vierailija
4/23 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näkee näitä, joilla muuten halpisvaatteet ja sitten yksi kallis vaate päällä. Kyllähän siitä näkee, että yritystä ja halua olisi, mutta rahat ei riitä.

Vierailija
5/23 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan merkkivaatteet ulkomailta, lähinnä Jenkeistä. Vastaav neule mikä maksaa täällä (Hilu, Timberi) 100e, maksaa siellä 20 e.

Vierailija
6/23 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppaillaan miehen kanssa yleensä aina kahdestaan, meillä aika samanlainen maku. Mieheni myös pukeutuu kivasti. Joo ja se ei oo homo;)

Vierailija
7/23 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhän ei pidä ostaa halpaa. Sillä rahalla saa monta paitaa jostain henkasta ja ne kestää sen kuukauden per paita... Ennemmin yksi kunnollinen

Vierailija
8/23 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

50¿ on jo mielstäni älyttömän kallis. Mulla ei kyllä taida olla edes 50¿ hintasta paitaa yhtäkään.

Suurinpiirtein samannäkösiä saa Lindexistä, H&M:stä tai KappAhlista kuitenkin. Mulle ei se merkki merkitse.

Vierailija
9/23 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan ostanut yli 50 euron hintaista minkäänlaista vaatetta.

Vierailija
10/23 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en viitsisi enää tässä vaiheessa kevättä investoida neuleeseen, sesonki alkaa olla ohi.

Vierailija
11/23 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksumpi neuletakki tai muuten muodikas toppi. En ole ikinä noin paljon maksanut neuleesta, takista ja kengistä kyllä, ja paljon enemmänkin. Mutta jos siitä tykkäsit, niin mikä ettei.

Vierailija
12/23 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käyttää vuodesta toiseen, eleettömiä ja mukavia. En välitä pintamuodista ollenkaan. Muita kivoja merkkejä ovat Marc O' Polo, Hilfiger ja Timberland.

Vierailija
13/23 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huomasin, että mun kaikki paidat on jotain kauheita kauhtanoita. Menee tosi äkkiä huonon näköiseksi.

Kaksi paitaa on pysynyt kuosissaan jo kauan, toinen on Espritin ja toinen david Collectionin, eli hieman kalliimpia. Kaikki loput henkkamaukat ja lindexit on rumia, venyneitä jne.

Vierailija
14/23 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta finnwear, pierre gardin, Aino jne on ihan ok.

Vierailija
15/23 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Shoppaillaan miehen kanssa yleensä aina kahdestaan, meillä aika samanlainen maku. Mieheni myös pukeutuu kivasti. Joo ja se ei oo homo;)

Oli se ihan nätti paita. Söpö vaaleanpunainen.

Vierailija
16/23 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuletta en ikinä. Neuleesta kyllä huomaa jo parin käyttökerran jälkeen onko se laadukas vai ei.

Vierailija
17/23 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en voi sanoa, mitä laatua ne muut sitten on, mutta tuo yksi ja ainokainen mikä mulla on niin on kyllä hyvä. Sellainen tiukempi " urheilutyyppinen" pusero, joka ei varmaan kymmenistä pesuista ole mennyt miksikään. Kirkas väri on vielä ja painettu kuvakin on pysynyt.

Vierailija
18/23 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuleesta ehkä 150¿ olisi sellainen hinta, että miettisin sen käyttöikää (eli mallia ja väriä) ja varmistaisin laadun, mutta jos ne olisivat kunnossa, niin ostaisin vielä.

Vierailija
19/23 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut 198e laadukkaasta neuleesta (Linnonmaa)

Vierailija
20/23 |
15.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään merkistä en maksaisi, en myöskään tavallisen näköisestä perusneuleesta vaikka olisi kuinka laadukas.

Silloin voisin maksaa, jos neule olisi laadukkaan ja kestävän oloinen, jotenkin erityinen ja mielenkiintoinen, käsin tehty, ekologisista materiaaleista, luonnonvärjätty, jne.