ostin tänään neuleen, makso 98€, maksaisitteko itse?
Kommentit (23)
Siinä kyllä menisi koko kuukauden budjetti...
Mut ihana mieheni kannusti ostamaan kun siitä tykkäsin ja se sopi mulle<3. - ap
Joskus näkee näitä, joilla muuten halpisvaatteet ja sitten yksi kallis vaate päällä. Kyllähän siitä näkee, että yritystä ja halua olisi, mutta rahat ei riitä.
Ostan merkkivaatteet ulkomailta, lähinnä Jenkeistä. Vastaav neule mikä maksaa täällä (Hilu, Timberi) 100e, maksaa siellä 20 e.
Shoppaillaan miehen kanssa yleensä aina kahdestaan, meillä aika samanlainen maku. Mieheni myös pukeutuu kivasti. Joo ja se ei oo homo;)
köyhän ei pidä ostaa halpaa. Sillä rahalla saa monta paitaa jostain henkasta ja ne kestää sen kuukauden per paita... Ennemmin yksi kunnollinen
50¿ on jo mielstäni älyttömän kallis. Mulla ei kyllä taida olla edes 50¿ hintasta paitaa yhtäkään.
Suurinpiirtein samannäkösiä saa Lindexistä, H&M:stä tai KappAhlista kuitenkin. Mulle ei se merkki merkitse.
en ole koskaan ostanut yli 50 euron hintaista minkäänlaista vaatetta.
Mutta en viitsisi enää tässä vaiheessa kevättä investoida neuleeseen, sesonki alkaa olla ohi.
paksumpi neuletakki tai muuten muodikas toppi. En ole ikinä noin paljon maksanut neuleesta, takista ja kengistä kyllä, ja paljon enemmänkin. Mutta jos siitä tykkäsit, niin mikä ettei.
Voi käyttää vuodesta toiseen, eleettömiä ja mukavia. En välitä pintamuodista ollenkaan. Muita kivoja merkkejä ovat Marc O' Polo, Hilfiger ja Timberland.
kun huomasin, että mun kaikki paidat on jotain kauheita kauhtanoita. Menee tosi äkkiä huonon näköiseksi.
Kaksi paitaa on pysynyt kuosissaan jo kauan, toinen on Espritin ja toinen david Collectionin, eli hieman kalliimpia. Kaikki loput henkkamaukat ja lindexit on rumia, venyneitä jne.
mutta finnwear, pierre gardin, Aino jne on ihan ok.
Vierailija:
Shoppaillaan miehen kanssa yleensä aina kahdestaan, meillä aika samanlainen maku. Mieheni myös pukeutuu kivasti. Joo ja se ei oo homo;)
Oli se ihan nätti paita. Söpö vaaleanpunainen.
neuletta en ikinä. Neuleesta kyllä huomaa jo parin käyttökerran jälkeen onko se laadukas vai ei.
että en voi sanoa, mitä laatua ne muut sitten on, mutta tuo yksi ja ainokainen mikä mulla on niin on kyllä hyvä. Sellainen tiukempi " urheilutyyppinen" pusero, joka ei varmaan kymmenistä pesuista ole mennyt miksikään. Kirkas väri on vielä ja painettu kuvakin on pysynyt.
Neuleesta ehkä 150¿ olisi sellainen hinta, että miettisin sen käyttöikää (eli mallia ja väriä) ja varmistaisin laadun, mutta jos ne olisivat kunnossa, niin ostaisin vielä.
Olen maksanut 198e laadukkaasta neuleesta (Linnonmaa)
Mistään merkistä en maksaisi, en myöskään tavallisen näköisestä perusneuleesta vaikka olisi kuinka laadukas.
Silloin voisin maksaa, jos neule olisi laadukkaan ja kestävän oloinen, jotenkin erityinen ja mielenkiintoinen, käsin tehty, ekologisista materiaaleista, luonnonvärjätty, jne.
Mutta täytyy myöntää että aika harvoin raaskin noin paljon maksaa paidasta.