Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Eron aloittanut nainen. Kuulemma nainen useammin aloittaa ero prosessin
14.03.2008 |
Mieheni on shokissa koska haluan eron
pelkää leimautuvansa huonoksi isäksi joka jättää perheensä
onko paikalla muita eron aloittaneita naisia. Miten pärjäätte?
Epäroitteko päätostänne kauan. Tuliko syyllisyyden tunteiden kanssa ongelmia. Oliko yksinäisyys eron jälkeen kova?
sopeutuivatko lapset?
meniko kauan ennenkuin pystyitte asiasta puhumaan?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa