Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aika hassua jos joku pitää laiskana äitinä ihmistä,joka ei imetä

Vierailija
14.03.2008 |

vaan antaa korviketta tai joutuu imetyksen lisäksi turvautumaan lisämaitoon. kyllä se on mun mielestä paljon helpompaa antaa tissiä,kuin lämmitellä maitoa ja pestä+keitellä pulloja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asiassa on kaks puolta. Toisaalta imettävä äiti on todella sidottu lapseen alkuajat, kun taas pullosta ruokkiva pääsee vapaammin menemään myös ilman vauvaa.

Vierailija
2/5 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullomaitoa. Siinä pullottelun helppo puoli. Henkisesti ei niin rasittavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska on ollut vain siinä mielessä ettei ole viitsinyt ottaa selvää imetyksestä ennen vauvan syntymää tai kun ongelmia imetyksessä tulee. Suurinosa imetyksen epäonnistumisesta kun johtuu juuri siitä. Ja HUOM: suurinosa EI kaikki.

Vierailija
4/5 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on ahkerin ja aikaansaavin? Mitä väliä sillä oikeasti on? Pääasia, että lapsi saa ruokaa, vaipat vaihdetaan ja syliä jne.

Vierailija
5/5 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintani ovat isot ja niitä särki kamalasti maidon takia (jota tulvahteli jopa läpi kaksien liivinsuojusten) joten olin kai sitten " laiska" kun jätin leikin sikseen. Minua ei kyllä kiinnosta muiden mielipiteet, mutta monesti olen itkenyt sitä kun olen saanut esim. neuvolassa kuunnella vittuilua aiheesta, asia kun ei kuulu muille ja silti yksityisyyttäni rikotaan tässäkin asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän