aika hassua jos joku pitää laiskana äitinä ihmistä,joka ei imetä
vaan antaa korviketta tai joutuu imetyksen lisäksi turvautumaan lisämaitoon. kyllä se on mun mielestä paljon helpompaa antaa tissiä,kuin lämmitellä maitoa ja pestä+keitellä pulloja.
Kommentit (5)
pullomaitoa. Siinä pullottelun helppo puoli. Henkisesti ei niin rasittavaa.
Laiska on ollut vain siinä mielessä ettei ole viitsinyt ottaa selvää imetyksestä ennen vauvan syntymää tai kun ongelmia imetyksessä tulee. Suurinosa imetyksen epäonnistumisesta kun johtuu juuri siitä. Ja HUOM: suurinosa EI kaikki.
kuka on ahkerin ja aikaansaavin? Mitä väliä sillä oikeasti on? Pääasia, että lapsi saa ruokaa, vaipat vaihdetaan ja syliä jne.
Rintani ovat isot ja niitä särki kamalasti maidon takia (jota tulvahteli jopa läpi kaksien liivinsuojusten) joten olin kai sitten " laiska" kun jätin leikin sikseen. Minua ei kyllä kiinnosta muiden mielipiteet, mutta monesti olen itkenyt sitä kun olen saanut esim. neuvolassa kuunnella vittuilua aiheesta, asia kun ei kuulu muille ja silti yksityisyyttäni rikotaan tässäkin asiassa.
Mutta asiassa on kaks puolta. Toisaalta imettävä äiti on todella sidottu lapseen alkuajat, kun taas pullosta ruokkiva pääsee vapaammin menemään myös ilman vauvaa.